Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1.1 ☆

První týden: Sbírej nápady Jak a čím řeší můj infoprodukt problémy cílové skupiny Dokuď toto nemáš vyřešené, tak nepokračuj dál! Mrháš časem a penězi! Udělej si průzkum. Dnes už nemusíš průzkum zadávat nějaké renomované agentuře a ani nestojí peníze. Stačí trochu hledat na Facebooku a odpovědi jsou tam krásně připraveny jako na zlatém podnose. Předpokládám, … Číst dále

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1.2 ☆

Druhý týden: Napiš osnovu – seřaď Post-It lístky Co dělat jako první? Napsat osnovu a podle toho seřadit lístky s diamanty nebo naopak? Těžko říct … Někomu vyhovuje to, druhému ono. Mně například vyhovuje smíšená metoda. Nejprve seřadím lístky, napíšu osnovu, doplním osnovu a následně dohledám diamanty na netu nebo v knihách. Osobně v tomto … Číst dále

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1.4 ☆Premium

Čtvrtý týden: Grafická úprava Když se zajímáte o infomarketing, tak jste si už asi stáhli nebo dokonce zaplatili nějaký eBook, který se četl dost obtížně. Možná jste ho ani nedočetli jedině z toho důvodu, že text byl katastrofální. A teď nemluvím o obsahu, mluvím o celkovém dizajnu. Špatné fonty, nekvalitní obrázky, křiklavé barvy… Největší katastrofa … Číst dále

25 důvodů, proč by vaše firma měla přejít na WordPress

25 důvodů proč má vaše firma přejít na WordPress

WordPress začal vznikat v roce 2003 a od té doby se stal asi najpopulárnejším redakčním systémem (CMS) na světě. WordPress dnes používá více než 40% všech webů, které každou chvíli publikují nové příspěvky. A to v tom ještě není zahrnut původní blog WordPressu. Proč je tento široce používán CMS systém tak oblíbený? Jednoznačně pro svou … Číst dále

Perfektní návod, jak napsat každý den alespoň jeden článek (11 tipů)

Návod, jak napsat každý den aspoň jeden článek i když se nám nechce

Zahrajme se na průmyslového špióna! To je hra, ve které získáváte a shromažďujete důležité informace, které by druhá osoba navždy uzamkla ve svém trezoru a následně se pokusíte použít tyto informace pro vlastní prospěch, tedy jak napsat článek každý den, i když se vám fakt nechce. Trochu vám to usnadníme, dobře? Prozradíme některé firemní tajemství … Číst dále

Jak vydělat 1 milion dolarů na Internetu

Jak vydělat milion dolarů prodejem grafiky

Pokud jste člověk na volné noze, vedle množství výhod máte denno-denně jeden BIG PROBLEM – jak sehnat zákazníky. O jednom super tipu, jak vyřešit tento problém, se můžete dočíst v tomto inspirativním příběhu o úspěchu Nicky Laatz. A nejen to: opět zde najdete dávku super motivace pro začínající podnikatele a taky i pro déle fungující … Číst dále

9 typov príspevkov z jednej témy

Píšete blog a často bojujete s nedostatkom tém? Čo tak vytuniť svoje najlepšie články pridaním novej varianty príspevku? Video, obrázky, infografika, grafy, prezentácia, kalkulátor a dotazník – to všetko oživí váš pôvodný článok a v očiach čitateľa jeho informačná hodnota obrovsky narastie.

Jak legálně „hacknout“ Facebook příspěvek

Od 12. září 2017 byla natrvalo odstraněna možnost editace ukázky odkazu u Facebook příspěvku. Do tohoto dne nebyl žádný problém upravit název, popis a vzhled sdíleného příspěvku, pokud se vám nelíbil obsah, který se objevil. Bohužel, toto jednoduché nastavení již není k dispozici. Facebooku prostě došla trpělivost. Ne zcela „čisté“ reklamní agentury a obsahové portály … Číst dále

Jak spustit webinář zdarma z WordPress stránky

Jak spustit webinář zdarma

Webinář zdarma je v těchto dnech stále více populární díky benefitům, které nabízí. Je skvělou možností, jak spolupracovat se zaměstnanci, navázat kontakt se zákazníky a nabídnout jim všestrannou osobní zkušenost. Navíc, webinář může sloužit jako ideální prostředek pro spolupráci se stejně smýšlejícími lidmi nebo k prodeji. Tento článek vám nabídne úvod k webinářům a možná … Číst dále