Tipy na podnikání #1: Magazín volného času.

Asi budete se mnou souhlasit, že v zábavním průmyslu se točí obrovské množství peněz a ne malá část z toho se dá přemístit na vlastní účet pomocí jednoduchých tipů na trávení volného času. Víte, kolik lidí má problém s tím, jaký druh programu najít na víkend, kam jít na rande nebo na rodinný výlet? Zkusili … Číst dále

Jak vydělávat víc pomocí A/B testování ☆

Pravdepodobne toto video nie je prvé o A/B testovaní, ktoré sledujete. Videá o výsledkoch A/B testov sú zdieľané široko-ďaleko. Najčastejšie hovoria o testovaní predmetu emailu, prípadne designu predajných stránok alebo reklamy. Napriek tomu, že o testovaní A / B bolo napísané veľa, mnohí marketéri to stále robia zle. Výsledok? Ľudia robia dôležité obchodné rozhodnutia na … Číst dále

Proč dělat „Test otevřené peněženky“ ☆

Co je to vlastně ten test otevřené peněženky a jak ho udělat? Je možné otestovat ochotu zákazníků platit za produkt, který je teprve ve fázi přípravy? Je možné prodat produkt, který je teprve na papíře nebo na pevném disku programátora? Jak nastavit svou Tiskárna Na Peníze, aby zcela legálním způsobem požádala návštěvníky stránky o platbu … Číst dále

Jak nastavit cenu, aby jste zbohatli ☆

Jaký je klíč k finančnímu úspěchu? Já osobně jsem se této otázce věnoval více než 2 roky. Prostudoval jsem a analyzoval tisíce stran materiálu abych našel odpověď. Na co jsem přišel? Existují pouze dva modely podnikání I když to je překvapující, skutečně existují jen dva, i když radikálně odlišné modely. První (ztrátový) model, po kterém … Číst dále

Nejlepší způsob prodeje na internetu je FUNNEL ☆

Když vidím hromadu začínajících infopodnikatelů, jak se jim rosí čelo a klepou kolena, když se před nimi objeví pomalu svatý grál – FUNNEL, tak bych nejraději proplesknul těch pár samozvaných guruů, kteří dělají kolem Funnelu takové obrovské haló. Jasně, chtějí ze svých kurzů vytřískat co nejvíce a proto budou tvrdit, jak složité je poskládat si … Číst dále

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1.1 ☆

První týden: Sbírej nápady Jak a čím řeší můj infoprodukt problémy cílové skupiny Dokuď toto nemáš vyřešené, tak nepokračuj dál! Mrháš časem a penězi! Udělej si průzkum. Dnes už nemusíš průzkum zadávat nějaké renomované agentuře a ani nestojí peníze. Stačí trochu hledat na Facebooku a odpovědi jsou tam krásně připraveny jako na zlatém podnose. Předpokládám, … Číst dále

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1.2 ☆

Druhý týden: Napiš osnovu – seřaď Post-It lístky Co dělat jako první? Napsat osnovu a podle toho seřadit lístky s diamanty nebo naopak? Těžko říct … Někomu vyhovuje to, druhému ono. Mně například vyhovuje smíšená metoda. Nejprve seřadím lístky, napíšu osnovu, doplním osnovu a následně dohledám diamanty na netu nebo v knihách. Osobně v tomto … Číst dále

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1.4 ☆Premium

Čtvrtý týden: Grafická úprava Když se zajímáte o infomarketing, tak jste si už asi stáhli nebo dokonce zaplatili nějaký eBook, který se četl dost obtížně. Možná jste ho ani nedočetli jedině z toho důvodu, že text byl katastrofální. A teď nemluvím o obsahu, mluvím o celkovém dizajnu. Špatné fonty, nekvalitní obrázky, křiklavé barvy… Největší katastrofa … Číst dále