25 příkladů CTA – výzvy k akci (a proč fungují)

Chcete-li uspět jako tvůrce online kurzů anebo prodávat své služby, potřebujete e-mailový seznam plný lidí, kteří se nemohou dočkat, jaké novinky jim chcete nabídnout.

Abyste toho dosáhli, potřebujete výzvu k akci (CTA), která z návštěvníka vstupní stránky udělá předplatitele e-mailu.

Je to těžké? CTA vypadají tak důležitě, že mohou být až zastrašující. Místo toho, aby jste CTA mířili na svého ideálního zákazníka, tak napíšete něco obecného, jako je jednoduché „Odeslat“…

Nebo sklouznete do druhého extrému: skomplikujete to a uděláte matoucí a složitější, než je třeba.

Proto vám v tomto článku dáváme seznam 25 příkladů CTA od autorů, jako jste vy. Nechte se inspirovat různými typy tvůrců a získáte přehled, proč tyto výzvy k akci pro ně fungují.

Za okamžik začnete ze svých čtenářů, následovníků, posluchačů a diváků dělat věrné předplatitele. Pojďme studovat!

Co je výzva k akci (CTA)?

Výzva k akci (CTA) je krátký text, který vyzývá lidi, aby provedli konkrétní akci. Najdete rozličné CTA na vstupních stránkách, ale také v příspěvcích blogu , v organických příspěvcích sociálních médií a samozřejmě v placené reklamě . Cílem je přimět cílové publikum k akci – ať už to znamená kliknutí, přihlášení nebo nákup.

Když někdo z vašeho cílového publika navštíví vaši vstupní stránku, je na vrcholu zvědavosti. Přišli na vaši vstupní stránku z příspěvku na sociálních médiích, videa z YouTube, epizody podcastu, možná dokonce od někoho jiného, ​​kdo vás zmínil online – jsou připraveni podívat se na to, co jim můžete nabídnout.

Pokud vaše vstupní stránka promlouvá k vašemu návštěvníkovi a odpovídá jeho očekávání, dostane vašeho návštěvníka mnohem blíže k provedení první mikro-transakce. Úkolem vaší výzvy k akci je dát jim ten konečné šťouchnutí; přimět je, aby jednali a postupovali od návštěvníka k novému předplatiteli. Silné CTA je ten most.


Text tlačítka přiměje lidi klikat. Není jedno, jaký text je na tlačítku. Zde je 25 mnohem lepších CTA (text tlačítka) než „Odeslat“.

Vstupní stránka je účinná, pokud je postavena na jediném cíli konverze. Ať už je to cokoli: nákup, přihlášení k odběru, vyžádání cenové nabídky, registrace. Jde o to, že vstupní stránka může mít pouze jeden cíl. Výzva k akci (call to action – CTA) je obvykle text tlačítka, za kterým následuje vyskakovací formulář, nebo text tlačítka pod formulářem.

Dobré CTA, které volá po kliknutí, má tyto 4 funkce:

#1 Získá pozornost

Dřív, než budete chtít čtenáře o čemkoli přesvědčit a ještě předtím, než si přečte jediné písmeno, musí si na stránce všimnout CTA. Úvodní stránka (landing page) by měla být zhotovena tak, aby vše směrovalo na CTA z hlediska velikostí písma, designu, umístění prvků, a to i při rychlém posouvání.

# 2 Požádá o jednu, jednoduchou a konkrétní věc

CTA by neměla nutit čtenáře zbytečně přemýšlet. Neexistuje tedy nic jako „víc než webdesign“ nebo „všechno o zahradě“. Co víc? Co to znamená, že všechno…“

Udělejte CTA okamžitě srozumitelným: „Chci lepší web“, „Spočítejte si cenu svého plotu“

#3 Jasně ukazuje, jaký bude další krok

Teď jsem tady, když kliknu, přenese mě to sem. To je třeba ukázat. Pokud napíšete „Ukaž 5 triků“, čtenář pochopí, že se přihlašuje k odběru, a bude tam obsah. Další stránkou by v tomto případě měla být děkovná stránka s možností stáhnout slíbený dárek. Okamžitá nabídka nebo potvrzovací stránka je pro takovou CTA méně šťastné řešení.

#4 Motivuje ke kliknutí

Kliknutí je velmi snadné dosáhnout, pokud používáte výzvy k akci nebo kladná slova. např.: „Ano, také to potřebuji. Dobře, objednám. Získejte kupón! Požádejte o studii.“

Příklady CTA

25 příkladů v této kompilaci bylo vybráno z několika dalších studií. (seznam zdrojů je ve spodní části článku). Při překladu anglických textů CTA jsem jednal tak, aby je bylo možné okamžitě použít na českých webových stránkách, někdy jsem ignoroval potřebu doslovného překladu.

1. Následuj kouzlo! (Follow the magic)


Samo o sobě je tato CTA v rozporu s „nenuťte čtenáře přemýšlet“, ale stejně jako v online marketingu často, je zde nutné vidět celý obraz. Samotný web (viz obrázek) má jakousi přirozenou atmosféru, takový „magický“ design. Tlačítko CTA reaguje na tuto vizuální konzistenci. Tlačítko není standardní, je kulaté a má malou ikonu v podobě králíka.

Tato myšlenka může být pro vás dobrá, pokud váš web prodává témata týkající se výletů, cestování a dovolené.

2. Chci také čtečku karet! (Get Free Card Reader)

Je to zcela jasná nabídka, žádné vytáčky, žádné velké nápady nebo vzrušení. Proč to stejně funguje?

Protože mluví přesně k buyer personě (cílové osobě) a vlastník webu ví, že kupující chce přesně to, přesně takhle a právě teď. Hlavním bodem zaměření je vstupní stránka s jednoduchou strukturou, která zobrazuje používaný produkt.

Formulář je jednoduchý, pouze 3 pole. Výhody a používání produktu jsou okamžitě pochopeny z fotografie. Takhle to je velmi vítězná dvojice.

3. Zkuste [NÁZEV ZNAČKY]! (Give Basecamp a Try)

Slovo „zkuste“ je velkým motivátorem. I když je nabídka zdarma, i když je placená. Každý miluje zkušební verzi bez závazku, nebo alespoň závazek, který lze ukončit jediným neosobním kliknutím.

Většina zákazníků vždy přijde na naše předplatné OnlineStart Akademie, pokud je v předmětu emailu uvedeno slovo „zkušební“. Úplná zkušební verze OnlineStart Akademie přesto není zdarma. K dispozici je také bezplatná zkušební verze , která neomezuje čas, pouze množství přístupného obsahu. Ale i tak je placená zkušební verze více využívána.

To je síla slova trial, trial + brand name. Vyzkoušejte tuto CTA – výzvu k akci, pokud máte také předplacený produkt.

4. Vytvořte můj životopis! (Create My Resume)

Psaní životopisu z bílé stránky bez jakékoli pomoci nebo šablony je velmi obtížné. Majitel webu My Perfect Resume zná dokonale svého zákazníka, takže vstupní stránka se zaměřuje právě na tento problém.

Proč to funguje? Kvůli principu kontrastu, který je také známý z neuromarketingu. Psaní životopisu je komplikované ale slovo „vytvořit“ naznačuje, že je velmi jednoduché. Komplikované vs. jednoduché. Natolik základní je právě kontrast.

5. Stáhněte si prezentaci! (Download the Deck)


Prezentace v angličtině nazýváme také „presentation deck“, protože stejně jako hrací karty jsou stránky prezentace uspořádány do balíčku. Text „Download the deck“  je třeba chápat jako „tady je balíček“, samozřejmě v češtině zní lépe: prosím si prezentaci, stáhněte prezentaci.

Důležité je použít výraz, kterému kupující persona používá a nezáleží na tom, jestli ostatní, kteří nepatří do cílové skupiny, tomu nerozumějí. Tato vstupní stránka je proto také dobrá, protože design tlačítka také dokonale zapadá do tohoto komiksového stylu.

https://shoelace.com/

6. Získejte, co vám patří! (Claim your compensation)


Tato webová stránka je určena těm, kteří zmeškali své letadlo a mají nárok na určitou náhradu od letecké společnosti.

Tato vstupní stránka je velmi dobrá pro 2 věci.

První je, že CTA je ve skutečnosti uvedena třikrát nad zalomením, jenom vždy v mírně odlišné podobě. Jaké je hlavní poselství? Že na něco máte nárok a můžete o to požádat.

  • Pod nadpisem: „file a claim“ – podejte žádost
  • CTA: „claim your compensation“ požadujte náhradu (všimněte si, že je uvedena v E/2)
  • níže: „Get compensated“ tedy získejte kompenzaci“

Takže 3-4krát vždy říká totéž, jen jinak, a nejsilnějším a nejjasnějším imperativem z nich je CTA: claim your compensation, v češtině to zní nejlépe takto: „Získejte, co vám patří“

Druhá věc, která dělá tuto vstupní stránku tak dobrou, je jedna psychologická hnací síla, ve skutečnosti klasický strach z nedostatku , jináč (scarcity, anebo fear of missing out): „máte na něco nárok, máte nárok na peníze, budeme kompenzovat vašeho utrpení teď, nenechte své peníze odejít, nenechte své peníze „velkých zlých“ leteckých společností.“

7. Zbohatněte pomalu! (Get rich slow)

Tato vstupní stránka je na jedné straně dobrá kvůli minimalistickému designu a také protože je v rozporu se všemi ostatními finančními stránkami, které nabízejí rychlé obohacení.

Stránka mluví přesně opačně, vstupuje zde do hry i humor. Návrhář vstupní stránky si mohl představit lid sedící před notebookem, jak souhlasně přikyvují. Nadpis je zvýrazněn a je silnější než text CTA, titulek tlačítka je zjednodušen (Get started).

8. Požádejte o Premium | Poslouchejte zdarma (Go Premium | Play Free)


Toto je zajímavé řešení. Kterou možnost si vyberete při prvním vzhlédnutí stránky. S největší pravděpodobností bezplatnou verzi. Přestože je web strukturován tak, že CTA nabízející placenou verzi vyčnívá z pozadí, jsem si jist, že si to každý nejprve vyzkouší zdarma.

Vstupní stránka je dobrá z toho důvodu, že v ní není těžké rozhodnutí , „PREMIUM“ je pro čtenáře super, ale bezplatná je také dobrá. Pokud čtenář přemýšlí o jedné nebo druhé možnosti, Spotify pravděpodobně až tak moc nezajímá, jaké bude rozhodnutí, protože buď prodá službu okamžitě nebo později.

9. Chci kupón | Nezajímá mě to

Doba pro vyskakovací okna s největší pravděpodobností vypršela nebo vyprší, lidé jsou na to zvyklí, znuděni, už dávno stratili svou silu překvapení. Ale přesto je tu skvělý příklad toho, jak udělat odchozí vyskakovací okno více vzrušujícím. Položí otázku, na kterou rozumný člověk – který přemýšlí o objednávce – neřekne ne. Kdo nepotřebuje 15% slevu?

A to, co posiluje kliknutí na tlačítko „ano“, je, že druhé tlačítko má text, který rozumný člověk nevypustí z úst: „Díky, ne, rád nakupuji za plnou cenu“. (V tomto příkladu je to napsáno jednodušeji, že je mi to jedno, ale u takových tlačítek by odpověď měla být „Díky, ne, rád nakupuji za plnou cenu“.).

10. Požádejte o první část zdarma!

Toto je stránka s placeným podcastem a první část je nabízena zdarma. Na tom zatím není nic zvláštního, název a popis jsou dobré, ale nijak zvlášť geniální. Text tlačítka je důležitý, podívejte se, jak konkrétní a speciální je: Stáhněte si zdarma první epizodu.

Protože CTA je dobrá tehdy, když požaduje nebo doporučuje jedinou, jednoduchou a konkrétní věc . CTA by neměla nutit čtenáře zbytečně přemýšlet. Neexistuje tedy nic jako „víc než webový design“ nebo „vše o zahradě“.

11. Chci to slyšet hned! (I want to hear it now)

Úvodní stránka kanadského hudebníka Williama Chernoffa.

Proč je tato CTA dobrá?

Hmatatelnost a vizualita, tj. v našem případě slyšitelnost: nechodí kolem horký kaše, jasně vám řekne, co získáte: moji nejnovější píseň. Stáhnete, je vaše, posloucháte. Tím se vám přiblíží a v přeneseném smyslu je nabídka hmatatelná.

Okamžitost: je toho dosaženo jedním slovem: now, to znamená, chci to slyšet hned. Tímto slovem CTA jasně stanoví, jaký bude další krok po vyplnění formuláře.

Formulace v první osobě, tedy text tohoto tlačítka, říkám já, čtenář.

12. Stáhněte svou aplikaci (Get Your App)

V tomto příkladu používá CloudSpot Lead Magnet k přilákání potenciálních zákazníků, vytváření seznamu e-mailů a podpoře stahování aplikací. Celá stránka je dokonale zaměřena na jejich cílové publikum (svatební a portrétní fotografy), která okamžitě řekne zájemcům, že přistáli na správném místě. 

I samotná výzva k akci je psána s ohledem na publikum. Povzbuzováním čtenářů tím, že místo textu „Získejte naši aplikaci“ napsali „Získejte svou aplikaci“, CloudSpot chytře klade na čtenáře další důraz a vtáhne je na stránku. Navíc tím, že slibuje pomoc fotografům „nahradit nepříjemné nepřirozené okamžiky“ lichotivějšími pózami, jsou výhody jasně vyjádřeny srozumitelnými pojmy, které souvisejí s body bolesti publika.

13. Chci upozornění (Send me updates!)

Pokud jste svůj projekt – knihu, podcast, online kurz nebo službu – ještě nespustili, neznamená to, že nemůžete začít vytvářet svůj e-mailový seznam. Právě naopak.

Jednoduchá vstupní stránka vám pomůže získat předčasné předplatitele (objednavatele) a určitý motivační impuls. To je přesně to, co Freelance Bold , projekt pro autory na volné noze, udělal s touto vstupní stránkou „coming soon“ a odpovídající CTA:

Výzva k akci vám pomůže sdělit povahu e-mailů, které budou následovat. Místo možnosti „Zasílejte mi aktualizace“ můžete také použít:

  • „Chci slyšet, co přijde“
  • „Pošlete mi upozornění“
  • „Chci dostávat aktualizace“
  • „Dejte mi vědět, až bude spuštěno“

Je to skvělý způsob, jak své publikum nadchnout, na čem pro ně pracujete, a budovat vzrušení kolem svého projektu, abyste jej mohli úspěšně spustit.

14. (Join our waiting list today)

Tady je další způsob, jak vytvořit nějaký buzz kolem vašeho budoucího spuštění: pomocí výzvy k akci přimějte návštěvníky, aby se připojili k čekací listině .

To je to, co Amy Hallbergová z Odvážného Wordsmitha udělala se svým spuštěním členství:

Tato výzva k akci funguje, protože z ní vyplývá, že po dané nabídce existuje poptávka. To funguje pro časově omezené spouštění produktů, jakož i pro spouštění knih a vydání podcastů

Použitím této výzvy k akci přilákáte (a později budete pěstovat) předplatitele, kteří budou připraveni skočit na vaši nabídku v den spuštění.

15. Chci si zajezdit (I’d like to ride that)

Případ použití v tomto příkladu je trochu jiný, takže i přístup je trochu jiný. Awayco je půjčovna vybavení pro surfaře a další outdoorové nadšence. Výzva k akci se na celé stránce trochu mění, od „Free the funk“ po „Book the board“ až po „rád bych na tom jezdil.“ Je to zejména ten poslední, který je zajímavý, protože Awayco místo toho, aby jednoduše požádal návštěvníky, aby něco udělali, vkládá slova přímo do jejich úst – a potenciálně vkládá nápady do jejich hlav.

Na jedné straně je vyzkoušení různých výzev k akci něco jako testování A / B na jedné vstupní stránce. (Pokud máte na stránce nastavenou teplotní mapu, můžete vidět, na kterou z nich návštěvníci klikají častěji.) A co je důležitější, rozmanitost CTA dává společnosti Awayco více příležitostí hrát si s jazykem a ukázat svému publiku, že jsou na stejné úrovni, ehm, vlně.

16. Pojďme začít (Let’s get you started…)

Univerzita Athabasca používá vstupní stránky, jako je ta výše, k registraci do online kurzů. V takovém případě pomocí měkké výzvy k akci nad formulářem přimějí návštěvníky, aby jej vyplnili, a jednoduché tlačítko „odeslat“ ve spodní části.

Nadpis „Pojďme začít …“ je méně rozkazem něco udělat a spíše podpůrným poplácáním po zádech. Říká to potenciálním studentům, že škola je hned od začátku připravena poskytnout podporu a pomoci jim dosáhnout jejich cílů.

17. „Naplňte svůj kalendář schůzkami“

Zde je příklad, který nám připomíná, že CTA neexistují ve vakuu. Ani ta nejchytřejší CTA nefunguje nějak magicky bez pomoci silného nadpisu, podpůrného textu a vizuálních podnětů. Nejen, že samotné tlačítko je navrženo tak, aby vyniklo, ale je přidaná šipka, která čtenáře nasměruje z malého tisku na CTA.

Příklad výzvy k akci Listings Lab.

Tím, že slibuje realitním agentům ukázat, jak „naplnit [jejich] kalendář schůzkami“, aniž by „pracovali více hodin“, vytváří Listings Lab vážnou pobídku pro „agenty“, aby „získali [jejich] bezplatný dárek. Nadpis navíc slouží jako chytrý způsob, jak kvalifikovat potenciální zákazníky tím, že mluví přímo s agenty, kteří jsou „zaseknutí na šestimístných číslech“.

18. „Pošlete mi to!“

CTA, které vyvolávají nadšení, jsou silné. Nechají vaše návštěvníky investovat do úspěchu, který uvidí díky vašim e-mailům.

To je zvláště důležité, když propagujete bezplatné stahování – pokud nový předplatitel skutečně používá vaši pozornost a vidí výsledky, bude s vámi znovu počítat jako s užitečným zdrojem.

Aby se to stalo, propagovala Hudební maminka knihu tisknutelných aktivit, aby mohla jít se svým začátečnickým hudebním kurzem s nadšeným CTA: „Pošlete mi to!“


Tuto CTA můžete nechat pracovat tak, že do ní přidáte nějakou kopii založenou na akci. Ujistěte se, že znění je v souladu s tím, jak vaše publikum mluví, a přidejte do své výzvy k akci nějaké vykřičníky, pokud to pro vaše publikum funguje.

19. „Chci stáhnout MP3 zdarma!“

Peppercorn, duo manželské dvojice country hudby, má ve svém životopise na Instagramu odkaz na vstupní stránku. Když kliknete na „Získejte zdarma stažení„ Evil Twin “zde !, budete uvítáni tímto vyskakovacím oknem a CTA, která vynikne:

Tato výzva k akci je napsána z pohledu návštěvníka. Je to další skvělý způsob, jak přimět návštěvníky, aby se přihlásili k odběru.

Pokud chcete propagovat svou hudbu, je to skvělý způsob, jak to udělat. Tato CTA ukáže předplatitelům, že dostávají vaši hudbu zdarma, přímo do jejich zařízení a v tomto přesném formátu.

20. „Sestavte si balíček pro muže“

Mluvte jazykem svých potenciálních zákazníků a můžete je přimět dělat téměř cokoli chcete. Příkladem může být tato výzva k akci od společnosti Manpacks s produktem pro péči o muže.


Proč tato výzva k akci funguje:

Samotné spodní prádlo, holicí strojky a kondomy samy o sobě nemusí být strašně vzrušující, ale přitahují touhu mužů něco vybudovat a vy jste na vítězné strategii.

Spojením snímků, které by jinak mohly být stereotypní (muž v kostkované košili řezající dřevo) se silným frázováním („Build a Manpack“), tato společnost dělá sestavování dárkové krabičky pro muže znějící stejně vzrušujícím dojmem jako stavba domu – nebo lesního srubu.

21. „Pošlete GiftRocket“

Přiznejme si to – dárkové poukazy a běžně používané pozdravy jsou do značné míry nejlínější způsoby, jak ukázat někomu, na kom vám záleží. GiftRocket však dokáže tyto dva zkombinovat do překvapivě působivého balíčku, který může ve skutečnosti vyústit ve slušný dárek pro lidi, které máte rádi.

Proč tato výzva k akci funguje:

Tato výzva k akci je tak účinná, protože vás nežádá o „Zaregistrujte se nyní“ nebo „Získejte zdarma“, ale umožňuje vám „Odeslat GiftRocket“, což je mnohem zajímavější a vzrušující způsob zaslání dárku.

Tato vstupní stránka obsahuje jednoduché, ale nápadné snímky kombinované s krátkými větami a aktivními slovesy, což vede k poutavému zážitku. Proč posílat dárkové karty, když můžete odeslat GiftRocket?

22. Point Blank SEO – „Buďte úžasní“

Výzvy k registraci k odběru zpravodaje mohou být těžké. Ano, chcete, aby se vyhlídky „zaregistrovali“, ale požádat je, aby se zaregistrovali, je nuda. Pokud se snažíte zvýšit počet čtenářů vašeho zpravodaje, vyjměte stránku z knihy Point Blank SEO:

Proč to funguje:

Tato CTA je vysoce účinná z několika důvodů. Zaprvé, místo aby vás požádalo o kliknutí na nudné tlačítko „Zaregistrovat se“ nebo v horším případě na tlačítko „Odeslat“, Point Blank SEO se snaží, aby registrace do jejich zpravodaje byla zábavná a dokonce poněkud komická – koneckonců, kdo nechce „být úžasný“ “?

Zadruhé vytváří pocit naléhavosti a bezprostřednosti zajímavým způsobem pomocí přímé výzvy k akci. To je posíleno navigačním odkazem na blog Point Blank SEO vpravo, který pomocí vykřičníku vytváří vzrušení z jednoduchého navigačního prvku. A konečně, barevné schéma – tučné oranžové a černé – je vizuálně nápadné, což dále zvyšuje CTA a navigační narážku na blog.

23. Quick Sprout – „Chci…“

Následující příklad výzvy k akci pochází od Quick Sprout od Neila Patela.

Podobně jako při přihlášení k odběru zpravodaje, může být vyzývání uživatelů k zapojení se vzdělávacím obsahem náročné, zejména proto, že tento provoz nemusí být nutně považován okamžitého kvalifikovaného potenciálního zákazníka. Díky tomu nebudou tito návštěvníci o nic méně cenní, vyžaduje to však jiný přístup.

CTA společnosti QuickSprout říká: „Co chcete? Můžeme vám to dát.“

Proč to funguje:

Pro zvýšení návštěvnosti vzdělávacího obsahu Quick Sprout využívá web dvě jednoduché, ale přesto velmi působivé CTA – obě manipulují s touhou potenciálního zákazníka vyřešit problém.

První apeluje na „sobeckejší“ cíl, kterým je přivést provoz na vlastní web potenciálního zákazníka. Toto tlačítko CTA nabízí návrh na základě typu uživatele, který ještě více usnadňuje výběr jedné ze dvou možností (a snižuje pravděpodobnost, že se potenciální zákazník odrazí, aniž by podnikl jakékoli kroky).

Druhá CTA posiluje hodnotu, kterou vzdělávací obsah Quick Sprout může nabídnout agenturám a konzultantům, a to vytvořením hlubšího spojení se samotným obsahem zdůrazněním přínosu učení. Navrhuje, že čtením (nebo stažením) obsahu Quick Sprout se uživatelé mohou stát pro své klienty užitečnějšími (a tak první volbou), což posiluje touhu zefektivnit jejich práci a vydělává na jejich touze po jistota zaměstnání nebo větší výplatě. Opět velmi chytré.

24. „Nathan Sports“

Co tento příklad elektronického obchodu odhaluje: S propagacemi na vstupních stránkách můžete být kreativnější

Konzistentní vizuální branding je důležitější než kdy jindy, ale současně omezuje vaši kreativitu a nápaditost se svými stránkami produktů. Koneckonců musí koexistovat v širším ekosystému vašeho online obchodu. U každého nového vydání produktu nemůžete jen tak měnit barevná schémata nebo formátování!

Ale proto tolik marketingových pracovníků místo toho rozšiřuje svou kreativitu pomocí vstupních stránek elektronického obchodu. Vezměte si například tuto kampaň od Nathan Sports. Je to tak odlišné od zbytku jejich online obchodu, že vyžaduje, abyste si toho všimli (a možná si nasadíte retro 3D brýle, když už jste u toho).

Co jiného na této vstupní stránce milujeme:

Téma je tak skvělé a Nathan se k němu plně zavazuje – od hlasitých, neonových vizuálů, přes honosné animace až po slogan kampaně. Úžasné.
Tato stránka může trochu vypadat jako z jiné doby, ale přitom stále používá osvědčené postupy.

Silný nadpis, text zaměřený na výhody, rozložení tří pravidel – vše je zde.

Nathan dokonce přikládá vlastní seznam skladeb, který pomáhá běžcům napumpovat se retro jamy od Duran Duran, Blondie a Run DMC.

Někdo nás právě teď naučí, jak běhat!

25. „Meowbox“

Co tento příklad elektronického obchodování odhaluje: Jakoukoli vstupní stránku lze vylepšit pomocí několika fotografií koček.

Už jsem skoro chtěl dokončit tento článek … ale nemohl jsem odolat zahrnutí tohoto příkladu. Meowbox nabízí měsíční předplatné boxu s hračkami a pamlsky pro vaši oblíbenou kočku. Co může být roztomilejší…

Co dalšího na této vstupní stránce milujeme:

Jedna věc je majitelům domácích mazlíčků říci, že Meowbox je úžasný, ale párování doporučení zákazníků s obrázky jejich koček, které si pochutnávají na lahůdkách, přidává další úroveň důvěryhodnosti.

Nadpis vyjadřuje hlavní hodnotový návrh Meowboxu a ve spojení s hlavním obrázkem pomáhá návštěvníkům pochopit, co dostávají.

Toto je cílová vstupní stránka, ale Meowbox obsahuje formulář pro přihlášení k odběru zpravodaje jako sekundární cíl konverze, který se snaží tyto vzácné e-mailové adresy zachytit. Nenechají odejít žádný kontakt.


A to je na dnes vše.

Nejlepší fráze s výzvou k akci jsou jasné, konkrétní a vytvářejí naléhavost, která vede uživatele k akci. Pokud máte skutečně neodolatelnou nabídku, měla by vaše výzva k akci (CTA) prodat její hodnotu.

Doufáme, že vám tyto příklady přinesly podnět k zamyšlení pro vaše vlastní CTA!

Buďte skvělý!

Zdroje:

https://unbounce.com/conversion-rate-optimization/ecommerce-landing-page-examples-sales/

https://www.wordstream.com/blog/ws/2014/10/20/call-to-action-examples

https://convertkit.com/call-to-action-examples

https://unbounce.com/conversion-rate-optimization/call-to-action-examples/

Napsat komentář