Neslýchané! Skončil 1 milimetr od úspěchu (Free)

Věděli jste, že většina lidí je blíže k úspěchu, než si myslí?

Ostrostřelci, který o metry mine svůj cíl, stačí upravit mířidla o 1 milimetr a zasáhne terč.
Pokud chirurg provede řez, tak ho často dělí jen 1 milimetr od hranice života nebo smrti pacienta.
Šéfkuchaře často dělí jen špetka pepře od zhotovení fantastického jídla nebo nepoživatelné “šlichty”.

„Proč se pak většina lidí cítí na míle daleko od úspěchu?“

Proto, že si myslí, že změna k úspěchu je dlouhý a bolestivý proces, který se dá dosáhnout jen tvrdou prací, odříkáním a utrpením.

Ve skutečnosti ne změna je bolestivá, ale to co jí předchází: rozhodování !!! Změna je jen jedna myšlenka, která proběhne během jediného úderu srdce.

Je to podobné, jako požádat šéfa o zvýšení platu, nebo pozvat na rande krásnou dívku.
Většina často dlouhé týdny-měsíce odkládá takový rozhovor, v hlavě si přehrává celý proces, představí si dobrý i špatný scénář, atd.

A někdo to prostě udělá a hotovo.
Kolik se chcete trápit před rozhodnutím, je vaše věc. Jen si nemyslete, že tím nastává změna. Protože ne. Přešlapujete pár milimetrů od úspěchu!

Změna je pouze jedno rozhodnutí, že od teď něco budete dělat jinak, než včera.

“Když se zdá, že je to nemožné, když se zdá, že nic nefunguje, s největší pravděpodobností jste už jen pár milimetrů od toho, aby se to podařilo.”

Anthony Robins

# I malá změna v životě může přinést obrovské výsledky.

I v obchodním životě často stačí změnit 1 – 2 maličkosti a přínos je v tisících €.
Může to být jediné slovo v inzerátu nebo jedno tlačítko na stránce (viz text v rámečku níže). Dobrým příkladem jsou nejúspěšnější internetové firmy:

· Facebook udělal jen pár maličkostí jinak než firmy před ním a měl neskutečný úspěch (v poslední době však nabral ne zrovna správný směr – statusy už vidí jen 5 – 15% přátel a to už není ono).

· I Google udělal jen pár maličkostí jinak, než množství vyhledávačů před ním.

· I před Amazonem se na mnoha místech prodávaly knihy, ale oni to dělali trochu jinak.

Případová studie: 300 000 000 dollárové tlačítko
Na stránkách Fast Company jste mohli číst příspěvek jednoho web designéra o tom, jak jeden ztrátový webshop změnou pár maličkostí dosáhl nárůst ročního obratu o 300 milionů dolarů.

Text nákupního tlačítka změnily z “Registr” na “Continue” a spolu s tím zrušili povinnou registraci před nákupem. Tato malá úprava zvýšila počet zákazníků o 45%, což v prvním měsíci znamenalo nárůst obratu o 15 milionů dolarů a v prvním roce nárůst o 300 milionů dolarů.
Škoda jen, že nezveřejnily název webshopu. 🙂

“ ve vašem životě nebo podnikání stačí změnit pár maličkostí a zažijete fenomenální úspěch.“

Shodit pár kilo pomůže 3x týdně běh 5 km a jemně ubrat z porcí jídla. Mikropodnik v MLM nastartuje změna na blogu nebo obrázek v inzerátu. Důležité je udělat změnu a vydržet u ní 90 dnů.
Ani vaše tělo, ani trh nereaguje ze dne na den.

Držím vám palce a přeji mnoho úspěchů v překonávání 1 milimetru k vysněnému cíli.

Napsat komentář