Jak se stát super blogerem (Free)

Jak propagovat svůj blog, aby měl velkou návštěvnost? Můžete napsat jakýkoliv dobrý článek ale pokud o něj nikdo nezakopne, jeho čtenost bude velmi malá. Nikoho nezajímá, že jste napsali nejlepší případovou studii ani to, že jste zhotovili nejvtipnější video o svém produktu. Pokud ho nešíříte správně, tak nepřinese očekávaně čísla. V krátkosti: Pokud ho zpropagujete, … Číst dále

Jak píší blog profíci a co se můžete od nich naučit (Free)

Když se podíváte na většinu článků v blozích, co vidíte? Píší o elementárních věcech. O základech. Vysvětlují body a argumenty, které v oboru opravdu každý zná a dokonce i laici o nich slyšeli. „Důležité je konzumovat velké množství vitamínů.“ „Marketing přímo navyšuje příjmy z prodeje.“ „Obsahový marketing je založen na kvalitě obsahu.“ A tak dále. … Číst dále

1 milion za pejska – jak udělat z vášně peníze (Free)

Jak se dá vybudovat velké podnikání, pokud na začátku máte jen jedno PDF? 1. Začátky Celý příběh bude o mladém muži, pro jednoduchost mu dáme jméno Adam. Adam byl prakticky mladoženáč s manželkou na mateřský a dvěma malými dětmi. Jejich společný příjem jen tak-tak pokrýval měsíční výdaje a oba se neustále hrozili nějaké větší finanční … Číst dále

Máte úžasnou prodejní stránku a prodeje nikde? 5 kroků, jak to změnit. (Free)

Chcete vystrašit copywritera? Řekněte mu, že jeho landing page nekonvertuje. 😀 Lituji, ale i nejlepší postavenou kampaň zničí nekvalitní landing page. Cíle celé kampaně – získat kvalifikované zájemce anebo emaily, nebude dosaženo. Dobrou landing page můžete poznat na první pohled. Stačí, když dává odpověď na následující otázky: 1. „Na stránce lze odpovědět pouze jediným způsobem?“ … Číst dále

21 nepsaných pravidel pro úspěch na sociálních sítích (Free)

Marketing na sociálních sítích jako všude jinde ovlivňují nepsaná pravidla. Každý je musí respektovat, avšak nováčkům často uniká podstata této, pro ně nové hry. Chcete tvořit kampaně na sociálních sítích? Řiďte se těmito 21 nepsanými pravidly marketingu na sociálních sítích/médiích a každá vaše kampaň bude stát na pevných základech. 1. Žádné zkratky – nedelegujte Sociální … Číst dále

Valentýn jako příležitost: 4 kroky, které digitálním obchodníkům zvýší tržby (Free)

Valentýn je první velkou kampaní roku pro obchodníky. Jak ho můžete jako digitální obchodníci využít a zasáhnout své cílové publikum? Svátek zamilovaných je v našich končinách novým svátkem, kterému však i my – digitální obchodníci, musíme začít přikládat čím dál, tím větší důležitost. Prodeje v tento den stoupají a je jen otázka, jak velkou porci … Číst dále

10 věcí, které musíte udělat ještě dnes, abyste zvýšili své online prodeje (Free)

V našem uspěchaném světě chce mít každý okamžitě výsledky. Chceme mít rychleji připravené jídlo, okamžitě komunikovat s lidmi a jsme často netrpělivý, pokud se stránka načítá víc než pět sekund. Platí to i pro ty, kteří chtějí navýšit své online prodejte. Jak říká Beverly Sills: „Na místa, které stojí za to, nevedou žádné zkratky.“ Naštěstí … Číst dále

20 nejlepších témat na blogování (Free)

Dennodenně narážím na otázku, které téma je pro úspěšnost blogu nejlepší? Chcete slyšet jednoznačnou odpověď? Vaše VÁŠEŇ! Činnost – práce – hobby, které jste ochotni dělat od rána do večera a zdarma!!! Pište, mluvte nebo točte videa o své vášni a nemůžete nedosáhnout na úspěch. 20 nejlepších témat na blogování 1. Zdravé vaření 2. Jak … Číst dále

10 kroků, jak vytvářet reklamní videa za 500 Kč (Free)

Chtěli byste zhotovit reklamní anebo brand video, ale váš rozpočet je moc napnutý? Nemáte statisíce ale přitom věříte, že budoucnost je ve videomarketingu? Řekněme, že na tento rok plánujete 25 videí, tedy jedno za dva týdny a maximálně aby kus vyšel na 500 Kč/17 € a to je maximum, co do toho projektu hodláte vložit. … Číst dále

17 + 1 důvodů, proč vaše stránka neprodává (Free)

Nová nádherná vstupní stránka, zatraceně dobrá email série, ale na vaše CTA (CALL-TO-ACTION) tlačítko nikdo neklikne. Nebo alespoň ne tolik, jak by měli. Je zcela normální, že chcete vědět, co je příčinou neúspěchu. Postavili jste kampaň a nyní zde stojíte trochu zklamaní, opaření, protože konverze – tak jako karma – se s vámi divně zahrává. … Číst dále