Ako vybudovať úspešnú firmu na internete

Prekrásny slnečný deň prajem a vítam všetkých poslucháčov. Pri mikrofóne Štefan Garbár alias Pišta. Dnešná téma: Hneď na začiatku je nutné urobiť jedno zásadné rozhodnutie: Bude to hobby alebo prosperujúci podnik? Hobby – fajn, ak ste spokojný so svojou finančnou situáciou, zamestnaním, bývaním atď. Pretože hobby zostane hobby. Možno si niečo privyrobíte, možno sa niečo … Číst dále

21 důvodů proč začít ON-LINE podnik

1. Budeš mít více peněz… 2. Budeš mít zdravější život, Ty i Tvá rodina – protože si to můžeš dovolit… 3. Budeš mít více volného času, tím pádem spokojenější život… 4. Dopřeješ si luxus o kterém si stále snil… 5. Budeš žít bezpečněji… 6. Zažiješ více slávy než dosud… 7. Hezčeji, elegantněji se oblékat… i … Číst dále

Jak navýšit online prodej o 574%

Jako začínajícího/pokročilého on-line podnikatele vás zajímá, jak můžete zvýšit svůj příjem z prodeje info-produktů? Tak jste na správném místě, čtěte dále. Vaším cílem musí vždy být Šťastný zákazník VŽDY, VŽDY, VŽDY se soustřeďte se na to, co potřebuje váš zákazník! Vyjmenujete na své stránce všechny ty úžasné věci, co váš produkt dokáže a nic? Košík … Číst dále

Jak napsat výborně prodávající dlouhou sales page + OSNOVA

I vy jste již viděli takovou prodejní stránku, která neměla konce? To je sales page s dlouhým formátem, jeden nejklasičtější direct response typ textu. Přepracovaný DM list na net. Podle jiné terminologie informercial landing page. A do dnešního dne funguje. Její nedostatkem je velká délka a proto je neskutečně vážnym úkolem pro textaře, přimět návštěvníka … Číst dále

Jak se stát super blogerem (Free)

Jak propagovat svůj blog, aby měl velkou návštěvnost? Můžete napsat jakýkoliv dobrý článek ale pokud o něj nikdo nezakopne, jeho čtenost bude velmi malá. Nikoho nezajímá, že jste napsali nejlepší případovou studii ani to, že jste zhotovili nejvtipnější video o svém produktu. Pokud ho nešíříte správně, tak nepřinese očekávaně čísla. V krátkosti: Pokud ho zpropagujete, … Číst dále

Jak píší blog profíci a co se můžete od nich naučit (Free)

Když se podíváte na většinu článků v blozích, co vidíte? Píší o elementárních věcech. O základech. Vysvětlují body a argumenty, které v oboru opravdu každý zná a dokonce i laici o nich slyšeli. „Důležité je konzumovat velké množství vitamínů.“ „Marketing přímo navyšuje příjmy z prodeje.“ „Obsahový marketing je založen na kvalitě obsahu.“ A tak dále. … Číst dále

1 milion za pejska – jak udělat z vášně peníze (Free)

Jak se dá vybudovat velké podnikání, pokud na začátku máte jen jedno PDF? 1. Začátky Celý příběh bude o mladém muži, pro jednoduchost mu dáme jméno Adam. Adam byl prakticky mladoženáč s manželkou na mateřský a dvěma malými dětmi. Jejich společný příjem jen tak-tak pokrýval měsíční výdaje a oba se neustále hrozili nějaké větší finanční … Číst dále

Máte úžasnou prodejní stránku a prodeje nikde? 5 kroků, jak to změnit. (Free)

Chcete vystrašit copywritera? Řekněte mu, že jeho landing page nekonvertuje. 😀 Lituji, ale i nejlepší postavenou kampaň zničí nekvalitní landing page. Cíle celé kampaně – získat kvalifikované zájemce anebo emaily, nebude dosaženo. Dobrou landing page můžete poznat na první pohled. Stačí, když dává odpověď na následující otázky: 1. „Na stránce lze odpovědět pouze jediným způsobem?“ … Číst dále

21 nepsaných pravidel pro úspěch na sociálních sítích (Free)

Marketing na sociálních sítích jako všude jinde ovlivňují nepsaná pravidla. Každý je musí respektovat, avšak nováčkům často uniká podstata této, pro ně nové hry. Chcete tvořit kampaně na sociálních sítích? Řiďte se těmito 21 nepsanými pravidly marketingu na sociálních sítích/médiích a každá vaše kampaň bude stát na pevných základech. 1. Žádné zkratky – nedelegujte Sociální … Číst dále

Valentýn jako příležitost: 4 kroky, které digitálním obchodníkům zvýší tržby (Free)

Valentýn je první velkou kampaní roku pro obchodníky. Jak ho můžete jako digitální obchodníci využít a zasáhnout své cílové publikum? Svátek zamilovaných je v našich končinách novým svátkem, kterému však i my – digitální obchodníci, musíme začít přikládat čím dál, tím větší důležitost. Prodeje v tento den stoupají a je jen otázka, jak velkou porci … Číst dále