Blog za milion – jak prodávat pomocí článků

Co se stane, pokud v stánku již nebudou mít Tvé oblíbené noviny?

Nebo Tvůj oblíbený zpravodajský portál má problém s DOSS útokem a tak je právě teď nedostupný?

Asi klikneš jinde a na dnes Tě už asi nebude zajímat.

Nespadni do stejného problému a publikuj pravidelně.

Každý týden alespoň jeden článek nebo video.

Podívej se, jak se dá sestavit jednoduchý 3 měsíční publikační plán.

Tři měsíce, to je 90 dní, během nichž se dají naplánovat a uskutečnit skvělé věci.

Je to 13 týdnů a proto potřebujeme 13 témat na článek.

Výhoda 90-denního plánu je právě šťastné číslo 13. Mohli bychom vytvořit publikační plán na celý rok, ale to číslo 52 je ohromující – vytváří obrovský blok.

Já mám teď napsat 52 nápadů na článek? Nemožné !!!

Napsat 13? Bude to těžké, ale je to jen o trochu více než 10, tak to nějak vypotím …

Existuje metoda, pomocí které napíšete i 100 témat na články. Tato témata jsou ve vás, jen je potřebujete dostat na povrch.

A na to slouží  5 jednoduchých otázek:

Kdo, proč, jak, s jakými nástroji a cíl.

KDO je moje cílová skupina, pro koho píšu?
PROČ chce změnit něco ve svém životě?
JAK se to dá změnit?
JAKÉ NÁSTROJE potřebuje?
CÍL – vysněný stav.

Jakmile zodpovíte těchto 5 otázek, tak už máte 5 hlavních témat, kterých se můžete držet a tvořit články.

Odpovědi si zapište do tabulky nebo poznámek v Trellu a nepřestávejte, dokud v každém sloupci nemáte alespoň 5, nebo i více odpovědí. Odpovídejte celou větou, ne jen jedním slovem. Z odpovědí časem vytvoříte lákavé nadpisy článků nebo alespoň ujasníte obsah článku.

Podívejte se na svůj první sloupec a odpovězte si na otázku: Kdo je skutečně moje cílová skupina?

Pokud se podívám na první sloupec a první řádek, tak kolikrát pro ně platí PROČ? Který řádek dostane nejvíce bodů – to je vaše skutečná cílová skupina. Odteď píšete jen a jen pro ně a snažíte se pomáhat právě jim.

Nebojte se zúžit cílovou skupinu.

Právě v zúžení jsou peníze!

Časopis pro zahrádkáře nepíše o výcviku psů a časopis pro pejskaře neučí, jak roubovat stromy.

Existuje několik obecných časopisů o autech, ale najdete i specializované o kamionech, veteránech, tuningu a karavanech.

Které jsou dražší? Obecné za 25 Kč/1 € a ty speciály? 75- 100 Kč/3 – 4 €

Jednoduchý příklad specializace – pokud chcete pořádně peníze, musíte zúžit cílovou skupinu.

Jak napsat článek na jakékoliv téma se můžete dočíst v článku: Jak se stát super-blogerem


 
Pokud máš nějaké otázky, neváhej mi napsat nebo polož otázku v naší FB skupině.

 
[MM_Member_Decision isMember=’false‘]

Konečně srozumitelné návody pro online podnikatele

Integromat - mozek automatizace prodejního procesu

Autor: Štefan Garbár

Pasivní příjem, to je Svatý grál všech internetových podnikatelů. Začalo to MLM, když každému novému členovi bylo jasně matematicky dokázáno, že když najde…

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1

Autor: Štefan Garbár

Je vůbec možné vytvořit za 30 dnů plnohodnotný infoprodukt v podobě ebooku nebo videokurzu a ihned začít prodávat?

Nejlepší způsob prodeje na internetu je FUNNEL

Autor: Štefan Garbár

Když vidím hromadu začínajících infopodnikatelů, jak se jim rosí čelo a klepou kolena, když se před nimi objeví pomalu svatý grál – FUNNEL, tak…

[/MM_Member_Decision]

[MM_Member_Decision isMember=’true‘ hasBundle=‘!3′]

Konečně srozumitelné návody pro online podnikatele

Integromat - mozek automatizace prodejního procesu

Autor: Štefan Garbár

Pasivní příjem, to je Svatý grál všech internetových podnikatelů. Začalo to MLM, když každému novému členovi bylo jasně matematicky dokázáno, že když najde…

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1

Autor: Štefan Garbár

Je vůbec možné vytvořit za 30 dnů plnohodnotný infoprodukt v podobě ebooku nebo videokurzu a ihned začít prodávat?

Nejlepší způsob prodeje na internetu je FUNNEL

Autor: Štefan Garbár

Když vidím hromadu začínajících infopodnikatelů, jak se jim rosí čelo a klepou kolena, když se před nimi objeví pomalu svatý grál – FUNNEL, tak…

[/MM_Member_Decision]

Napsat komentář