Co se stane, pokud v stánku již nebudou mít Tvé oblíbené noviny?
Nebo Tvůj oblíbený zpravodajský portál má problém s DOSS útokem a tak je právě teď nedostupný?
Asi klikneš jinde a na dnes Tě už asi nebude zajímat.
Nespadni do stejného problému a publikuj pravidelně.
Každý týden alespoň jeden článek nebo video.
Podívej se, jak se dá sestavit jednoduchý 3 měsíční publikační plán.
Tři měsíce, to je 90 dní, během nichž se dají naplánovat a uskutečnit skvělé věci.
Je to 13 týdnů a proto potřebujeme 13 témat na článek.
Výhoda 90-denního plánu je právě šťastné číslo 13. Mohli bychom vytvořit publikační plán na celý rok, ale to číslo 52 je ohromující – vytváří obrovský blok.
Já mám teď napsat 52 nápadů na článek? Nemožné !!!
Napsat 13? Bude to těžké, ale je to jen o trochu více než 10, tak to nějak vypotím …
Existuje metoda, pomocí které napíšete i 100 témat na články. Tato témata jsou ve vás, jen je potřebujete dostat na povrch.
A na to slouží 5 jednoduchých otázek:
Kdo, proč, jak, s jakými nástroji a cíl.
KDO je moje cílová skupina, pro koho píšu?
PROČ chce změnit něco ve svém životě?
JAK se to dá změnit?
JAKÉ NÁSTROJE potřebuje?
CÍL – vysněný stav.
Jakmile zodpovíte těchto 5 otázek, tak už máte 5 hlavních témat, kterých se můžete držet a tvořit články.
Odpovědi si zapište do tabulky nebo poznámek v Trellu a nepřestávejte, dokud v každém sloupci nemáte alespoň 5, nebo i více odpovědí. Odpovídejte celou větou, ne jen jedním slovem. Z odpovědí časem vytvoříte lákavé nadpisy článků nebo alespoň ujasníte obsah článku.
Podívejte se na svůj první sloupec a odpovězte si na otázku: Kdo je skutečně moje cílová skupina?
Pokud se podívám na první sloupec a první řádek, tak kolikrát pro ně platí PROČ? Který řádek dostane nejvíce bodů – to je vaše skutečná cílová skupina. Odteď píšete jen a jen pro ně a snažíte se pomáhat právě jim.
Nebojte se zúžit cílovou skupinu.
Právě v zúžení jsou peníze!
Časopis pro zahrádkáře nepíše o výcviku psů a časopis pro pejskaře neučí, jak roubovat stromy.
Existuje několik obecných časopisů o autech, ale najdete i specializované o kamionech, veteránech, tuningu a karavanech.
Které jsou dražší? Obecné za 25 Kč/1 € a ty speciály? 75- 100 Kč/3 – 4 €
Jednoduchý příklad specializace – pokud chcete pořádně peníze, musíte zúžit cílovou skupinu.
Jak napsat článek na jakékoliv téma se můžete dočíst v článku: Jak se stát super-blogerem
Pokud máš nějaké otázky, neváhej mi napsat nebo polož otázku v naší FB skupině.
[MM_Member_Decision isMember=’false‘]
[/MM_Member_Decision]
[MM_Member_Decision isMember=’true‘ hasBundle=‘!3′]
[/MM_Member_Decision]