Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1 ☆

Je vůbec možné vytvořit za 30 dnů plnohodnotný infoprodukt v podobě ebooku nebo videokurzu a ihned začít prodávat?

Jak to udělat, abych měl za jeden měsíc vybudovaný pasivní příjem?

Celé tajemství je jen v jedné věci: důsledně dodržuj plán a každý den pracuj na jeho dokončení. Krok za krokem a za měsíc budeš hrdým autorem svého prvního eBooku.

Jsi připraven? Skutečně dáš do toho všechno? Tak „Začni a věř!“

Tohle není manuál!

Tohle je 2-minutová prachsprostá motivace!

Nemusíš ji číst – stačí dodržovat 😀 …

EXKLUZIVNÍ OBSAH OnlineStart Klubu
JEN PRO ČLENY. STAŇTE SE I VY NAŠÍM ČLENEM.
JEDNOZNAČNĚ SE TO VYPLATÍ.

Už jste členem? Pokud ano, zde se můžete přihlásit.
Ještě členem nejste? Zde si můžete přečíst, co je zahrnuto v předplatném, jaké výhody získáte, proč to stojí za to a proč byste neměli tuto příležitost vynechat.

Tento box schovává 4224 znaků křišťálových znalostí.

Denně rezervuj minimálně 2 hodiny na práci

Potřebuješ si stanovit cíl: „Chci vytvořit svůj první infoprodukt za 30 dnů a dám tomu maximum.“

Možná je to pro tebe klišé, ale věř mi, že bez toho to nebude fungovat.

Vyhoď ze svého života vše neproduktivní a když to budeš mít, tak osekej až na kost všechno, co dělat musíš.

Hledej ve svém životě neefektivně využívány časové úseky: cestou v autě poslouchej podcasty o svém tématu, v autobuse čti o svém tématu, v čekárně u lékaře totéž.

Pokud si maminka na mateřské, tak začni přemýšlet, zda je nutné každý den uklízet, nebo zda nelze vařit časově méně náročné obědy. Existují blogy, které právě tyto problémy řeší. Pokud nic nenajdeš ve své rodné řeči, tak máš jednu krásnou tému pro svůj blog a možná i pro kompletní infoprodukt. 😀

Ranní ptáče nebo sova

Každý z nás má jiné produktivní hodiny. Někdo dokáže vstát ve čtyři ráno a napsat článek na blog. To jsem já 😀

Druhý začíná fungovat až po deváté hodině. A pak jsou i tzv. „sovy“, kterým nedělá problém pracovat a tvořit dlouho do noci. Toto po mně nechtějte 😀

Kam patříš ty?

Jakmile to víš, tak si právě v tomto čase každý den rezervuj dvě hodiny na práci a pracuj na svém cíli.

Jiná věc je, pokud tvorba infoproduktu je momentálně tvé hlavní zaměstnání. Potom přidej dalších 10 hodin denně a za 5 dnů máš na stole hotový produkt. To je super …

Máš před námi ostatními náskok 25 dnů na uvedení svého infoproduktu. 

Nástroje, které budeme potřebovat na začátek

Textový editor: např: Microsoft Word (placený) anebo LibreOffice Writer (zdarma – nutná instalace) anebo Google Dokumenty

Tabulkový procesor: např: Microsoft Excel (placený) anebo LibreOffice Calc (zdarma – nutná instalace) anebo Google Tabulky

Jednoduchý program na úpravu bitmapových obrázků: Pixlr (zdarma – webová aplikace)

Jednoduchý program na úpravu vektorových obrázků: Inkscape (zdarma- nutná instalace)

Webová aplikace pro řízení projektů a plánování práce: Trello (zdarma)

Velká nástěnka (anebo nějaká volná plocha – skříň/zeď) a barevné Post-It lístky

Jaké jsou fáze přípravy eBooku / knihy?

Různí podnikatelé píší vlastní obchodní knihy za různým účelem a různými technikami, a proto jsou samozřejmě zapotřebí různé recepty. Při tvorbě kterékoliv knihy však můžeme vidět, že prochází čtyřmi kroky, které vedou od prázdné stránky až k bestselleru.

1. Plánování
Shromažďování informací a stanovení cílů – 3% času
2. Psaní
Vytvoření obsahu sledováním plánu – 3%
3. Publikování / vydání
Fáze příprava od rukopisu po publikování / tisk – 3%
4. Marketing
Na který je třeba zaměřit se od prvního okamžiku! – 90%

Co dělat ještě předtím, než si sednete ke klávesnici

Nejdříve musíte velmi jasně odpovědět na dvě otázky.

Jaký je váš cíl s vaší knihou? Určete hlavní cíl, který chcete dosáhnout. Potřebujete jinou strategii, pokud chcete budovat svůj odborný status a jinou, pokud je na vašem prvním místě pasivní příjem. Musíte však vědět, co od knihy očekáváte, protože nevyslovené sny nebudete moci uskutečnit.

Kdo je váš ideální čtenář? A co ho charakterizuje? Je to skvělé, pokud hodíte na papír všechny své vědomosti ale je to skutečně to, co zajímá vašeho budoucího čtenáře? Když čtete knihu, vás zajímá, kolik doktorátů má autor? Zajímá vás jen jedna věc – jak tyto informace využiji já…

Zprostředkujte své informace tak, aby bylo hned jasné, že znáte svého čtenáře – víte, čeho se bojí, co chce a na co neustále hledá řešení.

Jak začít

Prvním krokem není napsání předmluvy a úvodního odstavce, ale napsání základní zprávy, kterou chcete předat pomocí své knihy.

Formulace základní myšlenky. Naplánujte, jakou klíčovou myšlenku/hlavní poselství si odnese čtenář po přečtení vaší knihy! Může to být několik vět nebo jen jedna rozšířená věta, ale cílem je, aby dokázal shrnout, co je podstatou vaší knihy. V tomto okamžiku se od vás neočekává, že hned najdete i název pro svou knihu, ale pokud máte hlavní myšlenku, najít titul bude mnohem jednodušší.

Zhotovte myšlenkovou mapu. Po zjištění hlavního poselství své knihy napište ho do středu papíru formátu A4, zakroužkujte a začněte spojovat s dalšími myšlenkami. Toto je tzv. mindmap technika. Vše, co vás napadne, může souviset s vaším hlavním poselstvím nebo s některou z jeho podsekcí.

Naplánujeme si měsíc

První týden: Sbírej nápady
Druhý týden: Napiš osnovu – seřaď Post-It lístky
Třetí týden: Nasyp obsah a vytvoř ebook
Čtvrtý týden: Grafická úprava

Dejme se do práce – klikni na šipku…

Napsat komentář