1 milion za pejska – jak udělat z vášně peníze (Free)

Jak se dá vybudovat velké podnikání, pokud na začátku máte jen jedno PDF?

1. Začátky

Celý příběh bude o mladém muži, pro jednoduchost mu dáme jméno Adam.

Adam byl prakticky mladoženáč s manželkou na mateřský a dvěma malými dětmi. Jejich společný příjem jen tak-tak pokrýval měsíční výdaje a oba se neustále hrozili nějaké větší finanční katastrofy v podobě rozbití pračky anebo postaršího auta, které sloužilo Adamovi na ježdění do práce a na nákupy.

Když společně přemýšleli, odkud získat nějaký příjem navíc, tak Adama napadlo vrátit se ke svému mládeneckému hobby – výcviku pejsků. Vložil nějaké inzeráty do inzertních stránek a začali se mu pravidelně ozývat lidi, kteří měly neposlušné psy.

Rodinný rozpočet najednou vypadal trochu veseleji a rodina už nežila v tak obrovským stresu.

Adam však nemohl pomáhat všem zájemcům a proto se rozhodl na některé často se opakující problémy odpovědět formou blogu. Na zkoušku na něj umístil několik AdSense inzerátu na prémiové psí žrádlo, které najednou začali také vydělávat.

Blog se tím stal jeho prvním pasívním příjmem.

2. Podnikání na plný úvazek

Časem už bylo na blogu tolik skvělých článků, že se z nich dala sestavit jednoduchá, ale velice prospěšná PDF brožura o zvládání čtyřnohých rodinných miláčků. Adam za pomoci zakoupeného návodu sestavil jednoduchou prodejní stránku, kde vystavil svůj prvý produkt. S obavami v srdci napsal cenu 49 $ a…

…začala jeho éra online podnikatele. Za necelé dva měsíce se rozhodl opustit zaměstnání, protože prodej brožury a navýšený počet hodin investovaných do výcviku pejsků mu bohatě vynahradili příjem z práce pro korporátní firmu.

3. Prémiový materiál

Začal pátrat po internetu a hledat další možnosti, jak zpeněžit své znalosti. Napadlo ho vrátit se na e-learningové stránky, kde si on sám zakoupil kurz o vytvoření prodejní stránky, aby zjistil, jaký kurz by mohl zhotovit pro majitele pejsků.

Našel něco úplně jiného, než původně hledal: Kurz o zhotovení vlastního video-kurzu.

Takový kurz by už jeho vlastní kurz vynesl na mnohem vyšší level!

Trochu ho hryzalo svědomí, když vytáhl platební kartu a zaplatil skoro tolik, co byl celoměsíční rozpočet jeho rodiny.

Videokameru si půjčil od bratra a natočil úžasný prémiový 10-týdenní kurz. Cenu stanovil na 297 $.

4. Předplatné!

Prémiový kurz se prodával nadmíru dobře. Spousta zákazníku však měla ještě doplňující otázky a tak jako upsell k prémiovému školení přidal možnost přidat se k uzavřenému online fóru, který nedávno rozšířil o FB skupinu. Cenu měsíčního členství stanovil na 10 $, ale pokud si předplatíte rok, tak místo 120 $ zaplatíte jen 90 $.

Tímto způsobem navýšil profit z jednoho zákazníka na několikanásobek a zabezpečil si pravidelný příjem, který se každým jednotlivým prodejem prémiového kurzu neustále zvyšoval.

5. Kongres

Tak nazval jednu speciální konferenci, na kterou přicházejí majitelé spolu se svým pejskem. Zde se naučí fungující rychlé kroky,  jak přeměnit problémového člena rodiny na poslušného mazlíčka. Tato speciální konference trvá 2 dny a zájemci nemají problém zaplatit vstupné 500 $.

Jsou šťastni, že můžou z první ruky slyšet dobré rady a nemůžou si vynachválit všetky ty postupy, které pod dohledem zkušeného cvičitele uvedou do vlastní praxe.

6. Služba na klíč

Ne všichni se můžou utrhnout z práce na dva dny anebo urazit velkou vzdálenost na kongres a tak Adam hledal řešení i pro tuto problematickou skupinu.

Vymyslel další produkt za 10 násobek ceny: Přinesete nám pejska a my vám ho za 1 měsíc vrátíme dobře vychovaného.

Ohlas byl obrovský, jen objednávek bylo málo. Snížil cenu na 1990 $ a objednávky se začaly sypat.

Aby mohl dostát všem objednávkám, začal učit zájemce o výuku a zřídil několik výcvikových center, kde působí jako vyškolení trenéři.

Tím se tzv. naklonoval a mohl postoupit o úroveň výš.

7. Zabalte mi jednoho takového pejska

Na vrchol produktové pyramidy postavil jeden nový „super prémiový produkt“: Pes, kterého od narození vychovává, učí a cvičí guru, a po roce si tento zázrak můžete koupit.

A cena – zde se podržte, je 30 000 $ !!! Fantastické…

A každý týden skoro se železnou pravidelností přistane alespoň jedna objednávka!

Cesta

Vybudování tohoto prosperujícího podniku od první placené PDF brožury za 49 $ až k produktu za neuvěřitelných 30 000 $ trvalo 4 roky.

Byly to krásné 4 roky života, které si Adam a jeho rodina neskutečně užívali.

Vybudoval podnik na svém hobby a tak dnes může říci, že práce je pro něj zábava, kterou miluje.

A rada, kterou dáva všem začínajícím online podnikatelům?

Najděte zákazníky a pak najděte způsob, jak odstranit jejich problémy. Dělejte co vás baví a nechte si za to dobře zaplatit.

Proměňte i vy svou vášeň na peníze! Začněte v malém: Na začátek stačí jeden e-book a jedna prodejní stránka.“

Napsat komentář