Jak začít podnikání do 24 hodin – Proč funnel a jak si postavit „Mini funnel“

Povím vám příběh:

V Las Vegas je prý ještě stále možné večer sbalit holku a o pár hodin stát s ní před oltářem. Jak dlouho takové manželství vydrží, to nevím, ale to vím, že normálně to tak nefunguje.

I když jsou již dnes mravy všelijaké, tak několik měsíců společného chození, poznávání a zkoušení svatbě obvykle předchází.

Stále to není o tom, že někde potkáš krásnou babu nebo sympatického chlapa a ihned navrhneš svatbu.

Na 99% tě bude druhá strana pokládat za blázna a pokud ihned nezdrhne, tak i tak tě čeká celý proces „balení“.

Všechno chce svůj čas.

Na Internetu to funguje úplně stejně.

Eshopy valí obrovské zástupy zájemců na své stránky a pokud mají konverzi – prodej nad 1%, tak jsou happy.

Poučení infopodnikatelé jdou na prodej pomalu.

Nejprve si vyžádají kontakt na možného budoucího zákazníka výměnou za zajímavý dárek a následně mu dají možnost se vzájemně lépe poznat.

Prodej přichází až v následující fázi, kdy je důvěra vybudována.

A proto mohou mít konverzi/prodej od 30 až do 70%.

Dnes už vycházím z předpokladu, že sis zakoupil doménu a hosting, nainstaloval WordPress, GeneratePress a Elementor.

Zkopírováním šablon z Automatu Na Zákazníky a doplněním o vlastní texty a obrázky sis vytvořil první minisystém.

Začínáš budovat svou emailovou databázi a prodávat svůj vstupní produkt. Když si ho někdo koupí, tak ho přesměruješ na děkovnou stránku s instrukcemi.

To je první minisystém.

Pojďme ho rozšířit. Proč neprodávat dál? Zákazník je nažhavený, má zájem o naše produkty, tak co když ho zaujme i něco dalšího.

Koupil si eBook – vstupní produkt, tak proč mu neprodat minikurz – Následný produkt?

Návod: Jak vytvořit minikurz najdeš v OnlineStart klubu.

Takhle vypadá kompletní Cesta zákazníka

Pokud si koupí Následný produkt – Video minikurz např. za 20 € (cca 500 Kč), proč mu nenabídnout Hlavní produkt?

Hlavní produkt může být např. účast na celodenním semináři a zde už cenová hladina může být i 100 € (2500 Kč).

Nebo členství v klubu/akademii s měsíčním poplatkem 20 – 40 € (500 – 1000 Kč) kde mu poskytuješ pravidelné info o novinkách ze zájmové oblasti a pomáháš v růstu.

OnlineStartKlub-Akcelerátor je přesně takový edukační klub.

Pro začínajícího infopodnikatele to je zlatý důl s návody, jak dotáhnout své podnikání od prvních krůčků až po profitabilní firmu.

Tyto návody využiješ i v případě, že už máš svou „kamennou firmu“ a nyní ji chceš rozšířit do světa Internetu.

Najdeš zde i přesný postup, jak technicky propojit různé zdarma programy a platební systémy, jejichž u nás nabízené alternativy stojí kupu peněz.

Zajímají tě takové prodejní systémy?

Automat Na Zákazníky máš doma, tak neváhej a začni.

Pokud nemáš prodejní systém – funnel, denně přicházíš o obrovské peníze.

Příklad:

Spustíš reklamu na FB a ta ti generuje denně 100 návštěvníků na prodejní stránku eBooku za 20 € (500 Kč).

Statisticky je při takovém postupu 1% konverze výborný výsledek, tedy denně prodáš 1 eBook – tržba 20 € (500 Kč).

Náklady na reklamu dokážeš držet na hodnotě 4 € (100 Kč), takže čistý zisk máš 16 € (400 Kč) a do emailové databázi Ti přibyla 1 osoba.

Jak to vypadá když máš funnel?

Velmi konzervativní čísla hovoří o spodní hranici konverze 40%.

Ze sto návštěvníků 40 vymění svůj email za dárek zdarma a následně, protože už mají určitou důvěru, si 8 koupí vstupní produkt za 4 € a dva eBook za 20 €.

Nic se nezměnilo na reklamě, nic se nezměnilo na eBooku, jen se vytvořil minifunnel s přidáním Magnetu zdarma a Vstupního produktu za 4 €.

Denní tržba? 48 € (1200 Kč)

Zisk? – 44 € (1100 Kč) – tady jsme odečetli náklady na FB reklamu.

Nárůst zisku na 275%

A měsíční rozdíl? 30 x 16 € = 480 € (12.000 Kč)

s MiniFunnelem je 30 x 44 € = 1.320 € (33.000 Kč)

TOTO je rozdíl, mezi tím, zda máš nebo nemáš minifunnel!

Je rozdíl mít měsíčně 480 € anebo 1.320€ (12.000 Kč anebo 33.000 Kč) 

Bonus k tomu – nárůst emailové databázi na 12.000 potencionálních zákazníků.

Časem zhotovíš prémiový produkt – např. videokurz a nabídneš ho znovu v nízké ceně 70 € (1.750 Kč).

Ze 60-ti měsíčně spokojených zákazníků si 24 zakoupí videokurz a měsíční tržba stoupne na 3.000 € (75.000 Kč).

Z toho se už dá hezky vyžít, že jo?

Ano, je za tím práce. Hodně práce. Ale je to jednou provedená práce, která přináší plody neustále.

Dobře napsaná kniha nebo dobře natočený videokurz se při pravidelné aktualizaci může prodávat roky a roky.

Jednou za pololetí nebo rok se aktualizuje a máš zbrusu nový produkt.

Začni ještě dnes! Začni hned teď!

Konečně srozumitelné návody pro online podnikatele

Integromat - mozek automatizace prodejního procesu

Autor: Štefan Garbár

Pasivní příjem, to je Svatý grál všech internetových podnikatelů. Začalo to MLM, když každému novému členovi bylo jasně matematicky dokázáno, že když najde…

Jak vytvořit a prodávat svůj první infoprodukt za 30 dnů #1

Autor: Štefan Garbár

Je vůbec možné vytvořit za 30 dnů plnohodnotný infoprodukt v podobě ebooku nebo videokurzu a ihned začít prodávat?

Nejlepší způsob prodeje na internetu je FUNNEL

Autor: Štefan Garbár

Když vidím hromadu začínajících infopodnikatelů, jak se jim rosí čelo a klepou kolena, když se před nimi objeví pomalu svatý grál – FUNNEL, tak…

Pokud máš nějaké otázky, neváhej mi napsat nebo polož otázku v naší FB skupině.

2 komentáře u „Jak začít podnikání do 24 hodin – Proč funnel a jak si postavit „Mini funnel““

Napsat komentář