Co nás čeká v roce 2017 v online marketingu (Free)

Přišel vám nový rok 2017 a tak každý by chtěl vědět, co nás v tomto roce čeká …

Chviličku strpení, ihned vytáhnu svou křišťálovou kouli a prozradím vám to…

Trendy roku 2016, tedy alespoň ty hlavní, budou pokračovat a naberou na síle. Budou ještě důležitější, nutnější. On-line svět se za několik posledních let neskutečně rychle měnil … z malé šedivé myšky se stal princeznou Internetu.

Které jsou to že, ty trendy, z nichž nesmíte sundat svůj zrak?

# 1. trend – Obsahový marketing
Je dostatečně prokázáno, že ty firmy nebo micropodnikatelé, kteří přitlačí na obsahový marketing, dosáhnou v průměru až 67% nárůst návštěvnosti oproti těm podnikatelům, kteří prohlédnou tento trend.

Lidé se při rozhodování obrátí tím směrem, kde vidí hodnotnější, zajímavější a inspirativnější obsah.
Firmy, které se soustředí na vytvoření “zážitku” pro návštěvníka, získají velkou skupinu vděčných zákazníků.

Hlavní motto roku 2017 bude: Dej mi hodnotný dárek a já budu ochotněji nakupovat od tebe.
Podstatou obsahového marketingu, jak už mluví také jeho název, je vždy dobře napsaný a zajímavý obsah.

# 2. trend – Mobilita
Minulý rok byl rokem mobilních zařízení. Neskutečně se rozšířily tablety a telefony s velkými dotykovými obrazovkami. Víte, co to znamená?

Pokud váš web/blog není responzivní – není optimalizován pro mobilní zařízení – přicházíte o velkou skupinu možných zákazníků.

V každém takovém zařízení je možnost přístupu k internetu a tato možnost je i pravidelně využívána. A nemyslete si, že jen mladou generací. Čím dál, tím větší skupina podnikatelů používá svůj mobilní telefon k připojení se k síti.

Otázka je, jak vypadá váš web/blog na mobilním zařízení…

# 3. trend – Automat na získávání zákazníků

Ano, vidíte dobře … nikdy dosud nebylo důležitější mít nastaven sofistikovaný způsob získávání zákazníků, rychlou a kvalitní obsluhu všech, kteří přijdou na vaši stránku.

Autoresponder – služba na automatické rozesílání info/prodejních emailů se stává nezbytností. Co je však ještě důležitější: rychlá reakce na každý pohyb/požadavek klienta.

Osobní oslovení v emailech je již dnes samozřejmostí a trendy ukazují, že v roce 2017 bude mít ještě větší význam. Profíci jdou ještě dál – dělají osobnějším i svůj web/blog.

Celý web / blog a každá stránka musí sledovat jasnou strategii automatického získání zákazníka.

# 4. trend – Originalita
Pomalu ale jistě se už probouzejí nadnárodní společnosti a tak, jak v off-line světě, i v on-line světě začínají obrovskými investicemi válcovat malé a micropodnikatele. Postupují jako mamuti a tříští trh.

To pro nás vůbec není dobrá zpráva. V off-line světě, pokud se někde otevře multi komplex, tak se malí sbalí nebo zkrachují. A to teď nastává v on-line světě.

Vidíte to v televizi (pokud stále sledujete ten debilizátor 🙂), čím dál, tím více velkých firem dělá svou reklamu způsobem: Jsme tady a máme príma web, přijďte na něj! Super ceny, neskutečný sortiment, rychlá donáška, plně automatizovaný web … která malá firma toto může o sobě říct?

Existuje však cesta k vítězství: originalita, jedinečnost nabídky, výhodnější balíčky a schopnost vyjít zákazníkovi vstříc.

Vyhrává každý, kdo je schopen nabídnout něco jedinečné. Na ostatních čeká velký konkurenční boj, ve kterém mohou jednoduše tahat za kratší konec …

# 5. trend – Sociální sítě
Popularita sociálních sítí vypadá být nezlomná. Masy uživatelů na nich tráví nezanedbatelný čas a to má jednoznačný následek…
1. Je tu jedna perfektní marketingová příležitost …
2. která však s sebou nese požadavek na vyšší profesionalitu

Reklamní hluk nikdy nebyl větší než dnes … a bude nadále jen růst. Z toho vyplývá, že musíte být stále lepší a lepší ve své komunikaci a reklamě. Nedoporučuji usnout na vavřínech a nutně musíte věnovat čas vdelávání.

Tak tolik moje křišťálová koule a pokud chcete vědět, jak využít tyto trendy ve svůj prospěch, tak se podívejte, jak se dělají weby pro rok 2017…

Přeji štěstí a hojnost

Napsat komentář