Podnikejte s AI: 33+1 revolučních nápadů pro rok 2025

Věděli jste, že umělá inteligence (AI) může být nejen cool hračka, ale i šikovný pomocník pro každého začínajícího podnikatele? Ať už jste freelancer, snílek o vlastním e-shopu nebo tvůrce online kurzů, AI vám může ušetřit spoustu času i nervů. V tomto e-booku si ukážeme 15 nápadů, jak s AI rozjet podnikání rychle, snadno a bez … Číst dále

Jak se učit 10x rychleji? Zkuste těchto 20 tipů pro ChatGPT!

Připravte se na pořádnou jízdu světem efektivního učení! Tady je 20 ChatGPT promptů, které vás naučí chytře se učit a zvládat složité pojmy s úsměvem. Ideální pomocník pro všechny, kdo potřebují bleskově pochopit nový obor nebo zkrotit moře informací. Už jste někdy cítili, že se topíte v nových pojmech? Pak přesně pro vás je tu … Číst dále

Objevte 26 úžasných promptů pro ChatGPT, které změní vaše psaní. Zapomeňte na „přepiš to“!

Pokud máte marketingový materiál, který byste rádi vylepšili, nebo starý blogový příspěvek, který byste chtěli osvěžit, můžete často s klasickým požadavkem „přepiš to“ dosahovat jen neuspokojivé výsledky. Místo toho se podívejte na 26 alternativních způsobů, jak udělat svůj text atraktivnější. Zapomeňte na frázi „přepiš to“ a zlepšete kvalitu obsahu, který vytváříte! Protože jinak vás čeká … Číst dále

Ako tvoriť predajné Funnely

POZOR! Moderné prieskumy preukázali, že 83% začínajúcich firiem nedokáže dostatočne predávať svoje produkty a preto majitelia žijú v neustálom strese! Ktoré jednoduché kroky zaručia, že vy už takto trpieť nebudete? Pozrite si video, ktoré vám dá odpoveď na túto otázku a ešte ďalších pätnásť, ktoré trápia podnikateľov pri predaji on-line produktov ako sú e-booky a … Číst dále

Ako zhotoviť Landing Page s 48 % konverziou

Začnite budovať svoj vlastný Automat Na Zákazníkov Prepis videa: Viete, čo je moja univerzálna odpoveď na akúkoľvek otázku, ako začať online podnikanie? Začnite predpredaj! Takže ak sa ma niekto opýta, aký web by si mal zhotoviť, tak moja odpoveď je: Začnite predpredaj! Ako začať budovať online databázu na sociálnych sietiach? Moja odpoveď je: Začnite predpredaj! … Číst dále

25 příkladů CTA – výzvy k akci (a proč fungují)

Chcete-li uspět jako tvůrce online kurzů anebo prodávat své služby, potřebujete e-mailový seznam plný lidí, kteří se nemohou dočkat, jaké novinky jim chcete nabídnout. Abyste toho dosáhli, potřebujete výzvu k akci (CTA), která z návštěvníka vstupní stránky udělá předplatitele e-mailu. Je to těžké? CTA vypadají tak důležitě, že mohou být až zastrašující. Místo toho, aby … Číst dále

Ako prebudiť pozitívne emócie a viac predávať

      Marketing má oveľa väčší vplyv na naše emócie, ako by sme si mysleli. Či už sa jedná o spôsob vyjadrovania alebo znenie správy, prípadne za akých okolností predstavujeme konkrétny produkt alebo službu, ak to urobíme dobre, môžeme mať na zákazníka veľký vplyv. Naše čísla predaja veľmi závisia od toho, čo a ako … Číst dále

Príručka úspechu pre „Strašidelné časy“: Ako byť vodcom, v čase celosvetovej krízy

Dan Sullivan pred časom uverejnil na svojom blogu príručku prežitia v ťažkých časoch, ktorá sa mi veľmi páčila a myslím si, že dnes je neskutočne aktuálna. Týchto desať stratégií vám umožní sústrediť sa na príležitosti pre rast a pokrok, keď sa svet okolo nás stáva turbulentnejším. Dúfam, že tieto dobré rady podporia v nasledujúcich mesiacoch vaše … Číst dále

Vyhorela mi kancelária – slávny test Briana Tracyho

Vyhorela mi kancelaria

Brian Tracy je svetoznámy už pekných pár rokov a počas svojej kariéry priniesol niekoľko tipov, ktoré vám môžu do roku 2020 priniesť obrovský úspech. Jedným z bodov môjho každoročného plánovania cieľov je práve novoročný test Briana Tracyho. Na prvý pohľad môže znieť trochu drsne, ale jeho výsledok je nepochybný. Tu je test: vyhorela mi moja … Číst dále

11 kroků, jak navýšit email databázi

11 ktoků jak navýšit email databázi

Určitě jste slyšeli, jak důležité je mít kvalitní email databázi. Každý marketér o tom neustále zpívá. A ne náhodou: členy databázi můžete oslovit přímo a osobním přístupem zvýšit úspěšnost nabídky. Tito lidé lépe reagují a častěji nakupují. Registrovaný člen má mnohem větší hodnotu než návštěvník. Každý registrovaný zvedne ruku, že ho určitě zajímají vaše informace … Číst dále