Asi budete se mnou souhlasit, že v zábavním průmyslu se točí obrovské množství peněz a ne malá část z toho se dá přemístit na vlastní účet pomocí jednoduchých tipů na trávení volného času.
Víte, kolik lidí má problém s tím, jaký druh programu najít na víkend, kam jít na rande nebo na rodinný výlet?
Zkusili jste už vyhledat takový web, na kterém by byly přehledně seřazeny celostátní možnosti pro trávení volného času?
A našli jste? Prakticky ani není možné najít zajímavé stránky s tipy, které by se vyplatilo sledovat. Takže teď už trochu tušíte, jaký konkrétní podnikatelský nápad mám pro vás připraven.
Dobře, dobře, není to na 100% pravdivé! Samozřejmě dokážete najít pár stránek, které se této oblasti věnují a možná to budou opravdu dobré stránky. Na druhou stranu, pokud hledáte program na víkend pro sebe nebo pro rodinu, díváte se jen na jednu stránku, jeden web nebo hledáte nápady na více stránkách?
Tip na podnikání # 1:
Volněčasový web s nápady, kam na víkend nebo jak strávit volný večer
Přečtěte si pozorně celý článek, protože je v něm několik zajímavých myšlenek, které můžete dále rozvíjet!
Musím vás upozornit: K tomuto podnikatelskému nápadu se váže neustále práce, protože musíte stále doplňovat nové akcie a tipy.
Někdy jsou termíny akcí známé i 2 – 3 měsíce dopředu a proto na začátek často postačuje i jednoduchý seznam aktivit s datem, které později doplníte o podrobnosti.
Jak začít?
Nejjednodušší je začít stránky jako magazín a psát články jako např: 10 míst, kam by si mohl jít s přítelkyní na rande, 3 nej restaurace pro zamilované páry, 10 hurá aktivit pro neposedné děti…
Vyplatí se myslet i na turisty, protože často domácí turistické stránky za mnoho nestojí.
Aktivit, na které se vyplatí zaměřit je mnohem mnohem více. Nezapomínejte ani na sportovce, protože propagování jakékoli soutěže přináší plusové body a hlavně zájem = návštěvnost.
Interakce, online kalendář, doporučení
Co by se stalo, pokud byste aktivity a tipy přidávali nejen vy, ale i vaši návštěvníci? Vytvoříte formulář, pomocí kterého by mohly nahrát své tipy, za které by získali body a následně odměny od sponzorů v podobě turistických předmětů, knih nebo slev na návštěvu.
Pár zapálených přispěvatelů a polovina práce s webem je hotová.
Začněte žít společenský život
Zúčastněte se co největšího počtu těchto zábavných aktivit, pište recenze a uverejňujte fotky. Vaši sledovatelné vám budou vděční a sponzoři ochotněji otevřou peněženky a zaplatí za reklamu.
Tipy na aktivity společně se sponzory – trochu jiný kupónový systém
Uveřejněte tipy a nabídky se zapojením nějakého sponzora. například:
– bowling + kino
– nebo turistický výstup a následně káva zdarma k obědu v horské chatě
– kompletní balíček pro zamilované – káva, kino, večeře
Takové kombinace mohou být velmi zajímavé, protože celý program si mohou objednat u vás a k tomu dostanou kupón – slevu k objednané službě. Následně je jen otázka, jak dokážete tuto službu prodat sponzorům a vybrat si svou odměnu. 😀
Dávejte však pozor na proporcionalitu mezi tipy zdarma a tipy na placené nabídky.
Cílový trh: všichni, co se chtějí bavit
Monetizace: zadavatelé reklamy, sponzoři
Konkurence: stránek s podobným obsahem je dost, ale vždy se dá najít díra na trhu. Vlastní/osobitý způsob prezentace nabídky osloví právě ty, kteří hledají něco nového. A v oblasti trávení volného času vždy hledáme něco nového. 😀
Implementace, obchod:
1. Začněte s co nejmenšími náklady. Nepotřebujete vyčačkané stránky, na začátek stačí WordPress a nějaká zdarma snadno upravitelná šablona jako např. GeneratePress. Nainstalujete plugin kalendář a Google mapy, následně se poohlédněte po nějakých příkladech mezi placenými šablonami, které se vyplatí zmodelovať a začněte.
2. Hledejte tipy, rozhlédněte se dobře po internetu, odkud by se daly převzít pozvánky na akce. Facebook je dobrá studnice takových aktivit a dokonce existují řešení pro automatické získávání těchto tipů.
3. Vytvářejte seznamy aktivit, aby byl web přehlednější.
4. Buďte aktivní na Facebooku, Instagramu a časem sem směřujte většinu svých sociálních aktivit.
5. Jakmile začne růst návštěvnost, která může být podpořena i levnou reklamou na Facebooku (50 – 100 Kč denně), můžete začít shánět zadavatele reklamy a sponzory soutěží.
Předpokládaný zisk:
Vytvořte prémiovou kategorii, např. na hlavní stránce a vyhledejte organizátory aktivit, aby na tohle místo zadali svou reklamu.
Ještě lepší nápad je přímo nabídnout napsání a zveřejnění PR článku. Cenovka takového článku je někde úplně jinde, než cena jednoduchého baneru (samozřejmě i práce je větší :-D)
Dobří inzerenti mohou být hotely, cestovní kanceláře anebo společnosti nabízející produkty spojené s cestováním.
Po uplynutí 1 roku (pokud se webu budete správně věnovat) můžete měsíčně vydělat odhadem něco mezi 50 000- 100 000 Kč (2000 – 4000 €).
Líbí se vám tento podnikatelský nápad? Tak hodně nepřemýšlejte a začněte ho realizovat ještě dnes!
Potřebujete více praktických návodů k online podnikání? Najdete je v OnlineStart Klubu – podívejte se, jaké návody krok za krokem vás tam čekají.