Jak nastavit cenu, aby jste zbohatli ☆

Jaký je klíč k finančnímu úspěchu?

Já osobně jsem se této otázce věnoval více než 2 roky.

Prostudoval jsem a analyzoval tisíce stran materiálu abych našel odpověď.

Na co jsem přišel?

Existují pouze dva modely podnikání

I když to je překvapující, skutečně existují jen dva, i když radikálně odlišné modely.

První (ztrátový) model, po kterém následovaly mnohé neúspěšné pokusy, je následující:

Vytvořte produkt a zákazníci přijdou.

Mnoho lidí si myslí, že k úspěchu vedou následující 4 kroky:

  1. Máte skvělý nápad.
  2. Založíte firmu a vytvoříte svůj produkt.
  3. Rozhlásíte to po celém světě a čekáte, kdy přijde úspěch.
  4. Existuje však jeden problém: Většina firem nikdy nezažije úspěch. Zákazníci nepřijdou a obchod zkrachuje.

Pravděpodobně i ve vašem městě je budova nebo obchodní centrum, ve kterém se každý třetí měsíc otevírá nový obchod …

Teď jsem to viděl u frančízy s kávou: otevřely, lákaly k nákupu 3 za cenu 2 a přece po 3 měsících zavřely.

Co je příčinou?

Sledovali model zaručeného selhání.

Chcete důkaz?

Statistiky nepustí.

V závislosti na kvalitě ekonomického prostředí 70 až 90% nových firem nepřežije první tři roky podnikání.

A pokud až 90 procent nových podniků zkrachuje, tak potom to není zaručený model selhání?

Nyní se podívejme se na druhý model:

Model „Nejdříve získejte zákazníky“

  1. Dostanete nápad na chybějící produkt
  2. Najdete 100 lidí, kteří se o tento problém zajímají
  3. Zeptáte se jich, jaký produkt by nejvíce chtěli, a jakými vlastnostmi
  4. Vytvořte svůj produkt a nabídněte ho.

Víte, kde je zakopaný pes?

Každý podnik, který zkrachoval, zkrachoval proto, že neměl dostatek zákazníků!

Všimněte si, že v úspěšné receptuře se kupující (vaše publikum) najdou dříve, než vytvoříte svůj produkt.

Abyste byli úspěšní, nepotřebujete skvělý nápad.

Potřebujete jen jednu věc: přivést zákazníky přes dveře vaší online firmy.

Představte si, že 100 zákazníků denně chodí do vašeho online obchodu …

Formula zisku 100 x 250

Už nemusíte tuto formuli, tento recept hledat, protože jsem ho pro vás už našel.

O čem mluvím?

Abyste se dostali ven z krysího závodu a rozhodnete se pro plný úvazek s vlastním podnikáním – musíte vydělat nejméně 1000 € tedy cca 25 000 korun měsíčně.

To je více než co většina obyčejných lidí vydělá v každodenním zaměstnání.

Neříkám, že je to konečný cíl, ale toto je důležitá meta, protože umožňuje být vaším vlastním šéfem.

Jak můžete vydělat 1000 € – 25 000 Kč měsíčně?

Jen 100 zákazníků vám bude muset měsíčně zaplatit / nechat zisk 10 € / 250 Kč.

Máte pekárnu? Pak potřebujete ve svém městě 100 lidí, kteří přijdou do vašeho obchodu a zanechají u vás tržbu se ziskem 10 € / 250Kč za měsíc.

Skutečně je to tak jednoduché! Potřebujete jen 100 zákazníků a každému prodat produkt s čistým ziskem 10 €. (Pro zjednodušení jsme nepočítali s režijními náklady, jako je nájem, platy a energie, které u kamenné prodejny ukousnou většinu zisku.)

Překvapení? Funguje to? ANO.

Na webu můžete číst a nejen číst, ale i živě sledovat příběhy 14 ročních teenagerů, kteří vydělávají 3000 dolarů měsíčně a jejich publikum sestává z více než 1 milionu následovníků a každý měsíc prodají určitý počet „blbostí“ určitému počtu lidí.

Proč jsem si vybral toto číslo – 10 € / 250 Kč?

Protože pustit 10 € není velký problém, téměř všichni dokáží utratit tuto částku, když jdou do obchodu s potravinami.

Kde vzniká zisk?

Zisk se tvoří v okamžiku, kdy Apple vyjde s nejnovějším produktem a lidé stojí před obchodem od třetí ráno. Někteří i celou noc.

A to samé platí, když některé ženy nejsou ochotné používat jinou rtěnku, jen tu od Mistique.

Nebo nekupovat jiné boty, jen Nike.

Všimněte si, že při tvorbě zisku není hlavním bodem produkt, i když to tak na první pohled vypadá.

Základem je podobné zapálení pro značku jako v případě fanoušků fotbalového klubu.

Jak si vybudovat takový fanouškovský klub?

Jde to…

Email marketing

Takže pokud máte 3 000 Facebook fanoušků, můžete začít přemýšlet o tom, jak to můžete zpeněžit.

Je pravda, že je můžete monetizovat i přes Instragram nebo Facebook, ale kdo ví, jak dlouho tyto platformy budou existovat, nebo co je horší, kdy vás penalizují za překročení nějakého zákazu na „176 straně všeobecných podmínek“, a vám zůstanou jen oči pro pláč.

A proto nejbezpečnější věcí pro vaše online podnikání je požádat fanoušky, aby se přihlásili do vašeho email seznamu.

Většina lidí si uchová svou e-mailovou adresu velmi dlouho.

A častěji nakupují z emailu jako z Facebook reklamy, jednoduše proto, že Facebook není obchodní platformou, ale slouží hlavně na sledování rodiny a přátel. Nechodí se tam kvůli nákupům.

Co potřebujete pro Milionové Podnikání?

Podle Bryana Harrise, jednoho z předních amerických milionářů v oblasti internetového marketingu, abyste vydělali 100 000 dolarů (přibližně 2, 2 milionů Kč) ročních příjmů, musí se přihlásit do vašeho emailového seznamu 40 lidí denně.

Nicméně, abyste neměli žádné finanční problémy, stačí mít v databázi 1 000 kontaktů.

A nezáleží ani na tom, že nejste profesionálem v oblasti, ve které chcete prodávat.

Najděte odborníka specialistu, zaplaťte mu např. 400 € / 10 000 Kč za vytvoření vašeho produktu … a vesele prodávejte ….

Následně začněte přemýšlet o dalším produktu.

Pasivní příjem, nízké náklady

Je zřejmé, že čím nižší máte náklady, tím více zvyšujete šanci na úspěch.

Nejnižší náklady má prodej informačních produktů přímo z vašeho blogu.

Je zřejmé, že e-kniha nemá náklady na skladování nebo poštovné.

Roční náklady na blog jsou nižší než 1 000 Kč.

Prostřednictvím e-mailového marketingu se váš příjem stává pasivním, dokonce i když spíte nebo odpočíváte, si zájemce může koupit vaše produkty.

A proto je načase začít tvořit váš první infoprodukt.

Ale hlavní věc, na kterou se musíte soustředit, je vytvoření vašeho seznamu e-mailů.

Zaměřte se na to, co vám může přinést nejvíce výsledků, ne na produkt a ne na co nejvíce článků.

Vytvořte Magnet zdarma a začněte budovat svůj vlastní okruh věrných zákazníků.

Režijní náklady.

Ve druhém kroku začněte přemýšlet nad vaším měsíčním výdělkem i z hlediska nákladů, kterým není možné uniknout.

Platit daně a odvody musí každý z nás a proto těch 1000 € / 25 000 Kč se o něco zmenší. A to něco je 225 € na Slovensku a v Čechách 4 400 na sociálních a zdravotních odvodech + daň 19%, což je cca 147 € a tak nám zhruba zůstane 628 €, což už není tak zajímavé. V ČR to vychází na 17 600 Kč a to tedy také není žádné terno.

Co s tím?

Jelikož jste sami sobě šéfem, tak si zvyšte plat! 😀

Rozšiřte svou nabídku.

Nejjednodušší způsob, jak to udělat, začít přidávat bonusy k vašemu hlavnímu produktu a tedy prodávat dražší balíčky.

Máte eBook za 10 € a ten celý načtete a nahrajete a ihned máte audioknihu, se kterou vytvoříte první balíček, který bude v nabídce za 14 €, tedy 350 Kč.

Výhoda pro zákazníka – může poslouchat v autě nebo při sportu.

Další bonus mohou být videa nebo šablony nebo nějaké pracovní listy.

A pak celý balík bude za 18 €, což je zhruba 450 Kč.

Statistiky říkají, že v takovém případě kolem 50% zákazníků si koupí jen knihu, 30% střední nabídku a 20% nejdražší balíček.

Jak naroste váš příjem v takovém případě?

1000 € + 120 € + 160 €

50 * 10 € + 30 * 14 € + 20 * 18 € = 500 + 420 + 360 = 1 280 € / 32 000 Kč

A to v případě, když jste cenu navyšovaly velmi konzervativně.

Balíček s Audioknihou bych v pohodě nabízel za 16 € a videa je přece technicky mnohem těžší vytvořit a tak bych je nabízel minimálně za 26 €.

50 * 10 € + 30 * 16 € + 20 * 26 € = 500 + 480 + 520 = 1 500 € / 37 500 Kč

Časem vytvoříte z knihy rozšířený minikurz a ten lze zařadit namísto videí.

Přiložíte k němu možnost 2 x 30 minut osobních konzultací a hned cena vyskočí
na 40 € – 1000 Kč a váš měsíční příjem na 1 780 € / 44 500 Kč.

V takovém případě vám už po zaplacení daní a odvodů zůstane více, než byste vydělali v zaměstnání.

A to musí být váš cíl: vytvořit si podnikání, které generuje příjmy, i když spíte.

Začněte tvořit svůj infoprodukt ještě dnes.

A rovnou začněte přemýšlet o tom, jak vytvořit vlastní cyklické podnikání – svůj předplacený klub, svůj internetový magazín s věrnými zákazníky.

Teprve potom se vaše internetová firma změní na bezedný bankomat, který vám vydá takový balík peněz, o jaký ho požádáte.

A hlavně pravidelně. Z měsíce na měsíc…

Napsat komentář