Získávání zákazníků je jednoduché. Zvládne to i dítě … za podmínky, že zná zásady o kterých zde bude řeč… 🙂
Možná Vás toto tvrzení překvapilo a to z toho důvodu, že Vaše zkušenosti jsou trochu jiné. Máte pocit, že získat zákazníky je těžké, marketing je složitý proces a lidé Vám prostě nechtějí věnovat pozornost.
Tento článek jsem napsal proto, abych Vám ukázal, že se to dá zvládnout levou zadní …
První krok je ten, že přistoupíte s tichou pokorou ke svému podnikání a ke svému trhu a uděláte jedno závažné rozhodnutí: Věnuji dostatek času plánování i realizaci.
Pokud tento krok učiníte, získáte srdce i pozornost svého trhu. A navíc, budete si to užívat … a já vám ukážu, jak to udělat s lehkostí. Lidičky, dávejte pozor!
Zapomeňte na všechno, co vidíte u velkých společností! Vymažte si každou vzpomínku na jejich způsob reklamy. Jsou to sloni na marketingovém trhu… velký, neobratní obři, kteří si dokáží prorazit cestu jen hrubou silou. Jejich marketing je neskutečně neefektivní a drahý.
Micropodnikatelé jsou jaguáři v džungli trhu. Obratní, rychlí a útočí ze zálohy. Marketing mají postavený na promyšlených systémech, které nevyžadují vysoké náklady.
První díl této skládačky je provozovat alespoň dva marketingové nástroje, které vám hromadně přinášejí zájemců. A to bez velkých nákladů nebo dokonce zdarma – jen vynaložením svého času a práce, co je možné pouze na Internetu.
V prvním kroku jste vzbudily pozornost a nyní MUSÍTE požádat zájemce, aby něco udělal … IHNED!
Druhý krok je – PRODAT mu něco. IHNED! Udělat výměnu a vytvořit vztah. Nemusí to být výměna za peníze, což je samozřejmě nejlepší :-D.
Nenásilně mu prodejte svůj vstupní produkt zdarma – LEAD MAGNET výměnou za udání jména a emailu. Tímto krokem se stane “kvalifikovaným zájemcem” a dostal se do Vašeho Automatického Prodejního Systému.
Už jsem Vám říkal, že to zvládne i malé dítě? 😀
Jediné, co potřebujete je JEDNOU vybudovat SYSTÉM a pak nechat “kvalifikované zájemce” nakupovat.
Všechno má však svou cenu.
Na začátek si dejme do popředí jednu věc:
On-line marketing je odvětví: budujete svůj podnik, tak se na celou svou činnost prosím dívejte jako na podnikání.
Úspěšné podnikání nelze postavit za dvě hodiny týdně.
Na začátku si od vás vyžádá několikanásobek času, optimální je mu věnovat alespoň tři hodiny denně.
1 hodina: blog
2 hodina: marketing
3 hodina: studium
Vypněte telelevizi, přestaňte číst bulvární časopisy, přestaňte dělat všechny ty zbytečnosti, které na vás vložil moderní svět, abyste do konce života zůstali otroky systému.
Vždy, když se do něčeho takového chcete pustit, tak si položte otázku: Kdo NYNÍ vydělává peníze? Režisér, který natočil film? Herci, který tam hrají? Majitel televize z reklamy? Nebo já? Pokud neslyšíte poslední odpověď, tak s tím skoncujte!
Jste připraveni? Jste připraveni začít novou éru svého podnikání a přejít na on-line model? Ano?
Tak klikněte na banner a podívejte, jak se můžete nastartovat!