Jak začít psát blog, který přináší peníze: II. část

První část článku najdete zde:

Toť otázka: Jak vytvářet dennodenně obsah na svém blogu, když mám málo času?
A kolik času potřebuji vyhradit na psaní blogu?

Na tuto otázku existuje jednoznačná odpověď: 90 minut je optimální čas

“Light” obsah se dá spíchnout i za 30 minut ale to je skutečné minimum. Musíme si však uvědomit, že trvalé umísťování takového obsahu nemůže posilovat vaši pozici experta. Optimální poměr příspěvků je 3 ke 4.

3 odborné články na 4 light příspěvky.

Co jsou to vlastně ty “light” příspěvky?
– 3 – 5 obrázků s popisem
– Citát s obrázkem a krátkým komentářem
– Video + komentář
– Audio
– Obsah z jiných webů

POZOR, DŮLEŽITÉ: příspěvky MUSÍ souviset s tématem vašeho blogu a když překládáte obsah cizích webů, VŽDY označte zdroj a přidejte odkaz!

Jeden můj mentor se o relevanci příspěvků vyjádřil následně:
“Pokud chcete vydělat peníze, ale vaše příspěvky budou o růžových kočkách, pak se nedivte, že ne ti budou číst váš blog, kteří chtějí vydělat peníze, ale vaši věrní čtenáři budou milovníci růžových koček.”

O růžových kočkách můžete psát jen v případě, pokud máte webshop právě pro milovníky těchto koček a prodáváte jim žádané příslušenství.

Nyní přichází ta nejdůležitější část:

V době informačního přetlaku nikdo nehledá další informace.
V době informačního přetlaku všichni žádají KVALITNÍ a PODSTATNÉ informace! Informace, které skutečně vyřeší čtenářů problém. Obecné fráze a slabé texty přenechte jiným, ať se oni diskreditují 😀.

Nepište více, pište lépe!

Nikdo není zvědavý na známé věci. Emailové schránky přetékají přijatými dopisy a nikdo je nečte. Asi se shodneme na tom, že každý filtruje: Toto je zajímavé, toto si přečtu, toto skončí v archivu nebo v horším případě v koši.

Každý hledá dokonalé řešení na svůj problém. Vybočte z řady a začněte psát o řešeních a budete žádaný bloger.
Pište méně, ale skutečně hodnotně. Věřte mi, vaši čtenáři to ocení.

Začněte se řídit Paretovým zákonem 80/20.

20% svého času věnujte psaní a 80% propagaci.

Jak propagovat svůj příspěvek?
– Pošlete na svůj email seznam info o novém příspěvku
– Sdílejte ho vícekrát na sociálních médiích (Facebook, Twitter, Pinterest, G + atd.)
– Zaplaťte si inzerci
– SEO optimalizace

SHRNUTÍ:
– Nemusíte být “STAR” a přesto budete vydělávat
– VŽDY vytvářejte obsah korespondující s vaší tématikou
– Rozdělte si správně čas, věnujte 80% času na propagaci

Na dnes tolik, přátelé.

Napsat komentář