První část článku najdete zde:
Toť otázka: Jak vytvářet dennodenně obsah na svém blogu, když mám málo času?
A kolik času potřebuji vyhradit na psaní blogu?
Na tuto otázku existuje jednoznačná odpověď: 90 minut je optimální čas
“Light” obsah se dá spíchnout i za 30 minut ale to je skutečné minimum. Musíme si však uvědomit, že trvalé umísťování takového obsahu nemůže posilovat vaši pozici experta. Optimální poměr příspěvků je 3 ke 4.
3 odborné články na 4 light příspěvky.
Co jsou to vlastně ty “light” příspěvky?
– 3 – 5 obrázků s popisem
– Citát s obrázkem a krátkým komentářem
– Video + komentář
– Audio
– Obsah z jiných webů
POZOR, DŮLEŽITÉ: příspěvky MUSÍ souviset s tématem vašeho blogu a když překládáte obsah cizích webů, VŽDY označte zdroj a přidejte odkaz!
Jeden můj mentor se o relevanci příspěvků vyjádřil následně:
“Pokud chcete vydělat peníze, ale vaše příspěvky budou o růžových kočkách, pak se nedivte, že ne ti budou číst váš blog, kteří chtějí vydělat peníze, ale vaši věrní čtenáři budou milovníci růžových koček.”
O růžových kočkách můžete psát jen v případě, pokud máte webshop právě pro milovníky těchto koček a prodáváte jim žádané příslušenství.
Nyní přichází ta nejdůležitější část:
V době informačního přetlaku nikdo nehledá další informace.
V době informačního přetlaku všichni žádají KVALITNÍ a PODSTATNÉ informace! Informace, které skutečně vyřeší čtenářů problém. Obecné fráze a slabé texty přenechte jiným, ať se oni diskreditují 😀.
Nepište více, pište lépe!
Nikdo není zvědavý na známé věci. Emailové schránky přetékají přijatými dopisy a nikdo je nečte. Asi se shodneme na tom, že každý filtruje: Toto je zajímavé, toto si přečtu, toto skončí v archivu nebo v horším případě v koši.
Každý hledá dokonalé řešení na svůj problém. Vybočte z řady a začněte psát o řešeních a budete žádaný bloger.
Pište méně, ale skutečně hodnotně. Věřte mi, vaši čtenáři to ocení.
Začněte se řídit Paretovým zákonem 80/20.
20% svého času věnujte psaní a 80% propagaci.
Jak propagovat svůj příspěvek?
– Pošlete na svůj email seznam info o novém příspěvku
– Sdílejte ho vícekrát na sociálních médiích (Facebook, Twitter, Pinterest, G + atd.)
– Zaplaťte si inzerci
– SEO optimalizace
SHRNUTÍ:
– Nemusíte být “STAR” a přesto budete vydělávat
– VŽDY vytvářejte obsah korespondující s vaší tématikou
– Rozdělte si správně čas, věnujte 80% času na propagaci
Na dnes tolik, přátelé.