Jak se stát mediálním magnátem

Řeknu Ti jednu šokující zprávu:

Jsi mediální magnát !!!

Překvapení???

Pokud máš počítač, nemáš žádný problém začít psát blog – vydávat vlastní noviny.

Pokud máš na notebooku kameru nebo vlastníš novější mobil, tak máš vlastní televizi – dáš video na YouTube nebo FB a jsi režisér, herec nebo moderátor zároveň.

FB live je neskutečný prostředek, jak oslovit a vytvořit vlastní obecenstvo.

Pokud se jen trochu začteš do nějakého zpravodajského portálu, zaposloucháš do rádia anebo pustíš televizi, tak kromě reklamy je tam co? Rozhovory a názory expertů.

Cokoliv se někde ve světě stane, už se ptají na názor expertů.

Samozřejmě, jsou i tzv. experti na baterky, ale i tak je zvou. 😀

V dnešním internetovém světě nemusíme bojovat o to, abychom se rovnou dostali do televize, protože máme možnost budovat status experta přímo pomocí vytvoření expertního blogu.

Všichni internetový guruové dnešní doby mají svůj web a sypou na nás svůj program.

Články, videa, podcasty na všech kanálech: email, FB live, YouTube, Instagram atd.

Ale ani oni nezačínali na všech kanálech najednou a už vůbec ne v takové kvalitě, jak to dělají po x letech dnes.

Je třeba si všimnout jednu důležitou věc: na kterémkoliv kanály na nich narazíme, tak se vždy snaží získat na nás kontakt a snaží přesměrovat na svůj web.

Proč chtějí získat váš kontakt a proč vás dostat na svůj web?

Protože každý získaný kontakt ve vaší emailové databázi je váš, na rozdíl od fanouška na FB stránce.

Facebook je velmi dobrý sluha ale špatný pán.

Dnes se neuvěřitelně snadno může stát, že o všechno, co jste roky tvrdě budovali, přijdete během pár vteřin.

A na to stačí převzít nevinný vtip o nějaké sexuální menšině a zůstanou vám jen oči pro pláč. Nebo vyjádříte rozhořčení nad nějakými nepřizpůsobivými a bác – zablokují vás. Přijdete o CELOU roky budovanou databázi fanoušků – o vaše obecenstvo.

Na rozdíl od této katastrofy, pokud vaše téma přestane někoho z vaší emailové databázi zajímat, tak přestane číst vaše emaily nebo se rovnou odhlásí. Nic se neděje, jednoduše to nebyla vaše cílovka.

Nepřijdete o 3000 fanoušků a potencionálních klientů ale o JEDNOHO.

A proč vás chtějí guruoové dostat na svůj web?
Protože tam již není žádný cizí mediální/obsahový ani reklamní šum.

Vše, co vidíte na expertním webu podporuje konkrétního experta: čtete jeho články, sledujete jeho videa a zkoumáte/kupujete jeho produkty.

Dnes tyto weby vypadají neskutečně dobře, protože najdete na nich spoustu informací.

Musíme si však uvědomit, že ani tyto weby na začátku nevypadaly takto. Ani videa nebyly takové profesionální, stačí se podívat na YouTube na první z nich.

Některé jsou přímo katastrofální.

No a co? Nevzdali to a dnes jsou experti. Dobře placení experti.

Nikdo z nich se nestal expertem za jednu noc.

A proto se nebojte psát nebo točit videa a tvořit svůj web. Že to bude nedokonalé? Ano bude. No a co?

Ani jezdit kole anebo plavat jsme se nenaučili ze dne na den.

Denně potkávám na cestách autoškolu se skákacím benzínem, ale ostatní auta asi tankují jinde, protože neskáčou. Ani moje auto neskáče a přitom v autoškole skákalo. 😀

Autoškoly asi tankují na své dobře utajené benzínce, kde mají speciální upravený skákací benzín. Potvory, neřeknou kde je 😀

Vše se zlepšuje tím, že to děláte. Pokud nebudete psát, tak vás nikdo nebude číst. Tak je to jednoduché.

A co je důležité – dnes vám žádná paní učitelka nedá čtyřku ze slovy, že téma je zajímavá, ale nedodrželi jste formát zadání 😀

Od čtenářů dostanete za 1 protože téma je zajímavá !!!

A časem vylepšíte i ten formát. nebo si ho ponecháte a to bude právě vaše značka 😀

Hlavně začněte a vydržte.

Dejte si cíl, každý týden napsat jeden článek nebo natočit jedno video a propagovat ho, propagovat a propagovat.

Za rok máte „expertní web“ a pokud si ho bude chtít někdo kompletně přečíst, bude na to potřebovat pomalu celý víkend 😀

Začněte a vydržte.

K tomu vám přeji Štěstí a Hojnost

Pokud máš nějaké otázky, neváhej mi napsat nebo polož otázku v naší FB skupině.

Napsat komentář