Ahoj přátelé, kámoši, čtenáři, diváci.
Ještě jednou Vám všem děkuji za novoroční přání a znovu Vám přeji splnění všech tajných snů.
Dnes bych se zastavil nad jedním špatným zvykem, který vnášejí tzv. “Pseudopodnikatelé” i do takových okamžiků.
O čem mluvím?
Nátlakové reklamy.
Někdo začne nějaké MLM podnikání a první věc, která ho napadne, je začít to tlačit na Facebook. A tlačí to všude: na své stránce, do různých skupin a co je vrchol, i na stránky svých přátel.
Výsledek: vypnou ho, přestanou sledovat.
Otázka je, proč to dělá?
Protože to je tak snadné a jednoduché. Napsat pár řádků – mám super produkt / firmu, neskutečné provize, stačí najít dva a jste v balíku atd., atd.
A následně tímto a dolarovým/eurovým obrázkem otapetovat celý Internet.
Proč je taková reklama neúčinná?
A: Nemíří na cílovou skupinu
B: Nepůsobí na emoce
C: Nemá historii nebo má, ale negativní
Zaslepení sponzoři budou tvrdit nováčkovi: MLM je pro každého, napiš si jmenný seznam a oslov každého.
A nováček telefonuje jako najatý, sjednává schůzky a prezentuje a prezentuje 😀
Dobré ráno! Probuďte se 😀
Nic takového! Nováček zavolá max 5 lidí a když ho ti pošlou do “černé díry”, tak přestane volat a zamíří na Facebook.
Tam mu nikdo nevynadá do ksichtu, nikdo ho nevysměje, neřekne mu, že je naivka, že zase naletěl, prostě nezažívá takové tvrdé osobní odmítnutí.
V hlavě mu však zůstala jedna myšlenka: MLM je pro každého a tak to tlačí a tlačí všude, kam to je jen možné.
Chyba Facebooku je v tom, že mu neukáže, jak postupně přichází o přátele.
A proto nadále pracuje letákovým systémem. Ten určitě znáte: Otevřete schránku a vysype se na vás hromada letáků. Dopisy a šeky vybrat a pak rychle vytřídit letáky. Příjmová situace nutí lidi podržet letáky Tesca, Kauflandu, Lidlu, Billy a Penny – zbytek putuje do koše. Reklama na nábytek, elektroniku a ostatní se rychle vyhazuje.
Tesco a spol ví, kdo je jeho cílová skupina. Nepláčou nad tím, že k nim nechodí nakupovat horních deset tisíc. Míří přímo svými akciemi na lidi, kteří chtějí nakupovat levně, protože na vyšší kvalitu nemají.
Náš “MLM tapetovač” nemá udělaný průzkum trhu a ani neví, že by něco takového měl dělat. Vždyť český a slovenský trh má 15.000.000 obyvatel a když jen 1% se pode mnou zaregistruje, budu boháč 😀
Lituji, nebude.
Jak má dělat “průzkum trhu” micropodnikateľ “podrobně vysvětluji v projektu Z nuly na 1000 € za TRI měsíce, přihlaste se a zjistíte ten rozdíl ve výsledcích. Napište jméno a email a vezměte si dárek v hodnotě 100 €.