Je MLM mrtvé? (Free)

Nevíte dosáhnout ÚSPĚCH v MLM?

Nic nefunguje, co jste vyzkoušeli?

Pak nadešel čas, abyste poznali přísně střežené tajemství nové generace úspěšných MLM-áků!!!

Poznajíc nové trendy prostě daleko, daleko za sebou zanechávají ty, kteří stále otravují své známé a rodinu nabídkami, které jsou od ideálního podnikání na míle daleko. Zapomeňte na všechno, co jste dosud slyšeli o hledání nových zájemců…

Naučte se, jak můžete budovat svou linii s nadšenými spolupracovníky, kteří netrpělivě čekají, aby se s vámi seznámili a přidali do vaší skupiny!!!

Mohu vás ujistit, že zatímco dočtete tuto stránku, budete skálopevně přesvědčeni zanechat pronásledování a otravování svých blízkých. Tato činnost i tak nebyla nikdy efektivní. Obraťte to: Odteď ať vás honí s žádostí o možnost spolupracovat s vámi ve vašem podnikání!

Jak se to dá dosáhnout? Odpověď je níže …

Milí přátelé, spolubojovníci v MLM!

Dosud vás asi krmili podobnými radami: “Napiš si jmenný seznam rodiny, přátel a známých, zavolej jim a pozvi na setkání. Mysli pozitivně, protože jen tak si jakože sami prodají nabídku. Pokud vyčerpáš seznam, začni aplikovat pravidlo jednoho metru a odvážné oslov každého, koho potkáš…“

A podobné ztřeštěné nápady s nimiž se dosud snažili vám pomoci při budování Vašeho obchodu a samozřejmě zcela bezúspěšně!

Pamatujete si ten svíravý pocit v žaludku, když jste měli někomu zavolat s obchodní nabídkou?

Ve většině případů jste asi byli neúspěšní. A možná jste rozbili dlouhodobé přátelské vztahy.

Asi jste často přemýšleli, proč to nefunguje? Kde je problém? “Všechno dělám tak, jak mi přikázali. I jiní takto dosáhli úspěchu.”

Ano, ale to bylo na počátku 90. let … dnes je jiná doba!

Gramofonovou desku na MP3 přehrávači nepřehrajete!!!

Pročpak si myslíte, že 50 let staré metody budou fungovat?

Proč do nás stále tlačí ty samé kecy?

Postupně jsem na to přišel – ani sponzoři nic jiného nevědí!!! Ve skutečnosti i oni jen kopou kolem sebe jako brouk na zádech a snaží se sponzorovat co nejvíce lidí, doufajíc v zákon velkých čísel.

Já bych to už nevěděl dělat, pro mě to bylo celé nesmysl. Mám leštit kliky a přesvědčovat? A pokud nechce, mám ho přesvědčovat, dokud nebude souhlasit? A co potom – bude on někdy aktivní?

Vyloučené!!! Takže, má to vůbec nějaký smysl?

Viděl jsem, jak se rozpadají dlouholeté přátelství, jen kvůli neoblomnosti a otravnosti. Obchod se nerozvíjel a rostly jen náklady.

Já jsem však čekal na tu správnou odpověď. Vidím před sebou geniální obchodní model, ve kterém si množství lidí vybudovalo ekonomickou svobodu a dokonce se staly milionáři – musí přece existovat nějaký lepší způsob, jak ho vybudovat. A pak jsem se dozvěděl jednu převratnou myšlenku.

Neskutečné tajemství které mi dosud nikdo neřekl:
“Skoro všechno, co se v MLM odvětví učí o sponzorování a vyhledávání nových spolupracovníků, je bezcenná slátanina!”

Čert vzal, že je to bezcenné, ale je to i neefektivní. Ničí to MLM obchod a snižuje šance na vytvoření úspěšné sítě.

O tomto jasně říkají statistiky. Stačí se podívat pod pokličku a hned je jasné, že až 95% MLM-áků nedokáže vytvořit zisk.

Proč?
Odpověď je velmi jednoduchá a nemá nic společného s odvětvím multi level marketingu.

Vše se odvíjí od způsobu práce, jaké činnosti provádí většina. Přesně od toho způsobu práce, kterou i váš učili. Položte si otázku: dosáhli jste své cíle?

Většina nových členů to vzdá dříve než za měsíc, protože nezažívají žádný úspěch. Mají pocit leštičů klik a otravných podomních obchodníků. Samozřejmě ani mne takováto činnost nebaví.

Zkusme to dělat jinak !!!
Dostal jsem dobrou radu …

Začni dělat opak toho, co učí ostatní sponzoři !!!
A začal jsem to tak dělat. Můj přístup k MLM se diametrálně změnil.

“Úspěch se často dosahuje v okamžiku, kdy začnete postupovat proti proudu.”

Jim Rohn

Od toho okamžiku se všechno změnilo. Zájemci začali kontaktovat mě a chtěli vědět, jak to dělám, že se mi denně registrují noví lidé do skupiny, jaký to mám super produkt nebo marketing. Samozřejmě nechybí nabídky na vstup do jiných MLM společností a snaha o zlanaření.
Vše se obrátilo: již ne já vyhledávám spolupracovníků, ale oni se hlásí do mé skupiny.
A za všechno vděčím jednomu ostře střeženému tajemství. Tajemství, o které s vámi podělím.
Stáhněte si ho zcela zdarma, stačí napsat jméno a email a již vám o něm povím.

Napsat komentář